חדרי בריחה בראשון לציון - הנאה ואתגר לכל המשפחה



חדר הבריחה, הידוע בשמו אסקייפ רום, זוהי אטרקציה לקבוצות שהגיעו לפרוץ גבולות, לגלות דברים חדשים ולעבוד כצוות. חדר הבריחה עוזר לאנשים להתגבש אחד עם השני, לגבש פעילות משותפת שתעזור להם להכיר אחד את השני יותר טוב. אלפי משפחות, חברים וצוותים הגיעו לחדרי הבריחה הפזורים בארץ, על מנת לקבל את החוויה הגדולה ביותר שהחדר מציעה להם. ישנם בנוסף חדרי בריחה בראשון לציון, חדרים המיועדים למשימות משפחתיות.

 

אילו אנשים נביא אתנו לחדר הבריחה?

חדרי בריחה בראשון לציון מיועדים במיוחד בעבור משפחות, והסיבה לכך היא ריבוי המשתתפים. תוכלו בנוסף להביא עמכם חברים, את בן או בת הזוג שלכם, ותוכלו ליצור אווירה מותחת, ומאתגרת שכלולה בבריחה מחדר מאתגר.

מה המטרה העיקרית של חדר הבריחה?

חדר הבריחה מבוסס על משחק מחשב, שמטרתו היא לברוח מהחדר שבוא השחקן מצא את עצמו כלוא בתוכו. הבריחה מהחדר תוך פחות משעה, היא המטרה שלנו בחדר הבריחה. את המשחק שיחזרו לחדרים אמתיים, שבהם השחקנים שמגיעים הם שחקנים אמתיים, שנמצאים בחדר דמוי לחדר נעול שצריך לברוח ממנו.

כיצד נצליח לבצע את המשימה של חדר הבריחה?

כלל חדרי הבריחה הינם שונים, לכל חדר יש את הסיפור האישי שלו, את החוויה הייחודית שהוא מביא לאנשים שמגיעים אליו. לא משנה באיזו משימה תתקלו, הקונספט של חדר הבריחה, הוא לברוח מהחדר באמצעות הרמזים שאתם תמצאו בחדר שבו אתם נמצאים. היציאה מהחדר תהיה באמצעות מפתחות שאתם צריכים למצוא, באמצעות חידות שתצטרכו לפתור, ובאמצעות השימוש בידע הכללי שלכם.

טיפים של מקצוען

לא כולם מצליחים לפתור את חדר הבריחה ממספר סיבות. ריכזנו עבורכם מספר טיפים ממקצוען:

  • הסדר נשימה – האדרנלין שמשתלט לנו על הגוף, הוא אדרנלין שגורם לנו לראות דברים בצורה שונה, לנשום שונה, ולפתח חושים של הישרדות. ההישרדות הזו זוהי לא אותה הישרדות שאנו זקוקים לה בחדר הבריחה, מאחר ואין עבורנו שום סכנת חיים. האדרנלין שייך למקומות מסוכנים בטבע, שבו אנו יכולים להיפצע. כאשר אנו נושמים מהר, אנו משנים את התהליך הכימי של הגוף, ועושים דברים בצורה שונה.
  • חדות – לאחר שאתם רגועים, היו חדים וממוקדים על המטרה. בררו מה המטרה שלכם, מה המטרה של החדר, ונסו לחפש את הרמזים הקשורים לכך.
  • עבודת צוות – כאשר אתם עובדים על הבריחה, במידה ואתם לא יודעים כיצד לעשות זאת במשותף, אתם עובדים כפול. העבודה הכפולה שתעשו תבזבז לכם זמן.

כיצד לעבוד בצוות?

ראשית, דעו מי ראש הקבוצה. אנשים ללא מנהיג, מאבדים אחד את השני, והופכים להיות פראיים, זהו צוות רע. כאשר לצוות יש מנהיג, יש חלוקה של תפקידים, ויש התייעלות של הצוות, זהו צוות טוב. במידה ואתם לא נבחרתם להיות ראש הצוות, הכירו בראש הצוות השני, זכרו שזה רק משחק, ויהיו לכם עוד המון הזדמנויות.

כנסו לכאן: הזמנת חדרי בריחה ראשון לציון


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה