שוויון בדרבי של ראשון לציון



הדרבי של ראשון לציון חתם הערב (שלישי) את המחזור השני בליגת ווינר בכדוריד, והוא סיפק דרמה גדולה, במשחק עם לוהט ורווי יצרים. 23:23 הייתה התוצאה בסיום, אחרי שהפועל ראשל"צ כבר הוליכה 10:15, והאלופה מכבי ראשל"צ ידעה לחזור עד לשוויון בשתי הדקות האחרונות משער של הקפטן יואב נאמן.

האלופה בצהוב הייתה פייבוריטית ברורה לפני המשחק. הפועל הופיעה בהרכב חסר (ללא יותם טל ודושקו צ'ליצ'ה). האדומים סיפקו מחצית ראשונה נהדרת. בסיום - למכבי ראשל"צ הייתה גם אפשרויות להכריע את המשחק, שלא נוצלו. כאמור, המשחק סיפק עניין רב, אבל גם התחמם. במחצית השנייה הורחקו רם טורקניץ' ממכבי (בכרטיס כחול - הרחקה ממשחק נוסף ו-ועדת משמעת), ובהרחקות לשתי דקות - איבן קראצ'יץ' ועוז חממי. אבישי סמולר, הקפטן של הפועל, נפצע במהלך המחצית השנייה.

עומר גרא עם 6 שערים, איבן קראציץ' 5 ולואיספה 4 היו המבקיעים הבולטים במכבי. בהפועל - אבישי סמולר 6, מיסלב ננדיץ' ויובל גררה 5 כ"א. עצירות שוער - פדז'ה דיאנוביץ' סיפק 9 עצירות מ-31. מושיקו אלימלך תרם עצירה של פנדל. במכבי ראשל"צ, אלדר שיקלושי ייצב את העניינים עם 5 עצירות מ-13 זריקות, אחרי שראדיוויה ריסטנוביץ' המונטנגרי תרם 7 עצירות מ-22 זריקות.

מאמן הפועל, עידן מימון אמר: "אני מוריד את הכובע בפני השחקנים שלי, אני גאה בהם. איבדנו בשבוע שעבר נקודות שלא היינו צריכים לאבד. הקבוצה שלנו תלך ותשתפר. אנחנו נשלים את הסגל ואני פשוט גאה. אמוציות היו בשני הצדדים. היו פה כמה החלטות, אני צריך לראות את המשחק, אבל זה לא משנה. שיחקנו עם הלב ועם הנשמה, ויש תוצאות. אני בהחלט מרוצה. אף אחד לא נתן לנו סיכוי לפני המשחק, והתמודדנו מול מכבי ראשל"צ בהרכב מלא. בהחלט יש לנו עם מה לעבוד".

מאמן מכבי, סער פרנקל הגיב: "בגדול, לא הגיע לנו לנצח. רצינו לשחק יותר טוב. אם חפרנו לעצמנו בור כזה במחצית הראשונה, טוב שסיימנו בתיקו. יש הבדל גדול בין המחציות. המפגש ביום ראשון מול שאמברי מצרפת זו אופרה אחרת. אנחנו נעשה את הסוויץ', ונתקן דברים עד ליום ראשון".

צילום: אבי קקון


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה