האם שווה לכם לנסות תהליכי גישור בדרך לפרידה נעימה יותר?



גירושים הם מסוג אותם הדברים שאיש לא מאחל לעצמו, כי מי לא היה רוצה להיות בטוח שהוא יחיה לעד עם האישה או עם הגבר שהוא אוהב?

עם זאת, החיים הרבה פעמים קובעים בשבילנו עובדות אחרות ולכן זה לא מפתיע לגלות שרבים מתוך הזוגות הנשואים בישראל בסופו של דבר מוצאים את עצמם על סף פרידה. השאלה היא לא רק למה אתם נפרדים והאם אין אופציה אחרת, שכן צריך לחשוב גם איך אתם רוצים לעשות את זה. האם אתם באמת חייבים להילחם אחד בשני? והאם להגיע לדיונים בבתי משפט זה חלק בלתי נפרד מהגירושים שלכם? הגיע הזמן שכולנו נדע: תהליכי גישור יכולים לחסוך לנו להרבה מאוד עוגמת נפש, זמן וכסף. לכן זה לא באמת משנה למה החלטתם להתגרש כי תהליכים שונים של גישור יהפכו את הכול להרבה יותר אנושי עבורכם וכדאי לשקול זאת. 

תהליכי גישור והסוגיות שבהן דנים

אתם תוהים מה נכלל בתוך התהליכים השונים של הגישור? רוצים לדעת לקראת מה אתם הולכים? אם כך, כדאי שתדעו: מדובר על תהליכים שכוללים התייחסות לכל החיים המשותפים שהיו לכם עד כה. לכן בתהליכים כאלה דנים בסוגיות כמו: 

  • משמורת על הילדים 
  • חלוקת הנדל"ן 
  • חלוקת הרכוש הנוסף 
  • אחריות על חובות וחלוקתם 

בנוסף לכך, במידה והיה לכם גם עסק משותף שגם אותו אתם מפרידים כתוצאה מהגירושים, הרי שגם הנושא הזה יבוא לידי ביטוי בפרידה. תהליכי גישור מתייחסים למעשה לכל מה שהיה לכם ביחד טרם ההחלטה על הפרידה ולגבי כל סוגיה כזאת המטרה היא למצוא את עמק השווה.

אל מי צריך לפנות? 

תהליכים של גישור לגירושין זה לא דבר שכל איש מקצוע יוכל לעזור לכם בו ואין ספק שהאדם שאליו אתם צריכים להתקשר חייב להיות עורך דין. עורך דין שלמד, בין היתר, גם קורסים שונים בגישור, הוא אדם שיודע איך להתמודד עם סוגיות כאלה. תהליכי גישור, כמו כל דבר אחר במשפט בישראל, דורש מאיתנו לא מעט ניסיון, ידע והבנה, מה שאומר שלא מכל עורך דין כדאי יהיה לקבל שירות. אם אתם רוצים להיות בטוחים שההליך הזה גם לא יעלה לכם יותר כסף, ובצדק, כדאי שתבדקו אל מי אתם מתקשרים. יש היום עורכי דין שמנצלים את הסיטואציה הרגישה שבה נמצאים הלקוחות ולכן הם מרשים לעצמם לגבות מחירים מופקעים אך לא כולם כאלה. יש גם הרבה מאוד עורכי דין שעוסקים בתחום הזה מזה שנים ומבינים היטב את הרגישות של הלקוחות שלהם. זה נכון שאתם עצובים על הפרידה ורוצים לסיים עם העניין הזה כמה שיותר מהר, אך אין סיבה שבגללה אתם צריכים להסכים לשלם מחירים גבוהים מידי. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה