החלקת OXO – מהי וכיצד היא פועלת?



החלקת OXO ORGANIC זו החלקה חדשנית שהופיעה ממש לאחרונה במדינת ישראל.

ברחבי העולם ההחלקה האורגנית מוכרת וידועה כבר זמן רב ונחשבת לאחת ההחלקות היעילות והפופולריות. בשונה מההחלקות המתחרות, הטכניקה ה זו איננה מבוססת חומרים כימיים מעשה ידי אדם ובשל כך היא נחשבת לבטיחותית ובריאה יותר. ההחלקה מכונה בעברית אוקסו אורגניק ומתבצעת אך ורק במספרות ובסלונים לעיצוב שיער מורשים. ניתן לברר ולוודא כי אכן נעשה שימוש בהחלקה המקורית ולבדוק כי בויטרינה של בית העסק ישנה מדבקה המצהירה על כך.

כיצד מתבצעת ההחלקה האורגנית?

החלקה אוקסו נחשבת להחלקה אורגנית לשיער מכיוון שבין החומרים הקיימים בה יש חומרים שמקורם מן הטבע. למשל - שמן קקאו, חמאת אגוזי שיאה, שמן דקל, חלבוני חיטה ועוד. חומרים אלו, בשילוב עם חומרים נוספים יצרו נוסחה מיוחדת אשר מבצעת שתי פעולות במוצר אחד. למעשה, החלקת OXO מאפשרת גם להחליק את כל סוגי השיער וגם מבצעת פעולה משקמת בשיער פגום ושברירי.

ההחלקה נעשית במספרות על ידי ספר מקצועי בלבד, כאשר השלב הראשוני הוא מריחת החומר על שיער הלקוחה. לאחר מכן יש להמתין במשך כשעה ובסוף ההמתנה החומר נשטף מן השיער ב-100 אחוז. השטיפה הינה הכרחית מכיוון שהעבודה עם המחליק לא נעשית לפני כן. בשל העובדה שהחומר נשטף מהשיער לא נודף ריח מר או בעייתי, אין פליטת עשן ואדים מסוכנים וההחלקה האורגנית הינה החלקה בטוחה לשימוש. יתרה מכך, ההחלקה האורגנית מתאימה גם לנשים בהיריון וגם לנשים מניקות ובנוסף לכך, ההחלקה האורגנית OXO רשומה ב-FDA וידועה כהחלקה יעילה המתאימה גם לסוגי שיער בעייתיים יותר.

לאחר שטיפה והסרת החומר מן השיער תחל עבודת ההחלקה עם מחליק השיער. פעולה זו עלולה להמשך מספר שעות ואורכה תלוי באורך, בצפיפות ובעובי שיערך. בסיום התהליך תבחיני באופן מיידי כי השיער נראה חלק ומלא ברק. בסיום ההחלקה ניתן לחזור לפעילות שגרתית ואין לחשוש מלאסוף את השיער או להרטיב אותו. כמו כן, אין צורך לרכוש מוצרים נלווים כמו שמפו מיוחד או מסיכות, ההחלקה מתבצעת במשך טיפול אחד ובסופו תוכלי לצאת מן המספרה עם שיער חלק, בריא, משוקם ומלא ברק.

יתרונות החלקה אורגנית OXO לשיער

אכן קיימים בשוק ובתעשיית השיער המון סוגים של החלקות וחלקן אכן יעילות ומביאות לתוצאות יפות בפרק זמן קצר. עם זאת, רוב ההחלקות המתחרות מכילות חומרים כימיים מסוכנים כמו פורמלין, גופרית וכדומה. לעומתן, ההחלקה האורגנית איננה מכילה גופרית או חומרים מסוכנים אחרים ותוכלי לראות ספרים רבים מורחים את ההחלקה בידיים חשופות וללא כפפות.

יתרון בולט נוסף זו ההבטחה כי אוקסו אורניק איננה מאלצת את הלקוחה לחזור על הטיפול שוב ושוב על השיער כולו. בסיום ביצוע ההחלקה השיער ישאר חלק לצמיתות. למעשה, תצטרכי לחזור על ההחלקה רק לאחר שהשורשים יצמחו ורק הם יעברו טיפול מחודש. 

אוקסו אורגניק איננה מגבילה כלל בסיום ההחלקה ניתן לאסוף את השיער, לסרק, לעצב לתסרוקות ואף לטבול במי בריכה או ים, לחפוף וכדומה. ההחלקה האורגנית איכותית ומבטיחה תוצאות משמעותיות בסיום הטיפול ואין צורך לחשוש שהשיער יחזור לצורתו הקודמת אם תחפפי או תרטיבי אותו.

מחיר החלקת אוקסו 

בכדי לדעת מה המחיר של החלקת שיער אורגנית יש לברר זאת עם מעצב השיער. כל מעצב גובה סכום אחר בעבור פעולת ההחלקה והמחירים תלויים גם באורך השיער של הלקוחה. משך הפעולה אורך מספר שעות אך גם זה תלוי באורך השיער ובכמות החומר הנחוצה. אם הנך מעוניינת להחליק את השיער ולהימנע מלהרוס או לפגום אותו נסי את החלקת אוקסו אורגניק ותופתעי לגלות כי השיטה האורגנית אכן יעילה ומביאה לתוצאות מעולות בתוך טיפול בודד ואף משקמת את השיער מנזקים קודמים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה