בית המשפט הרשיע בעל מינימרקט שהפקיע מחירים של מוצרי יסוד



בפסק דין שניתן לאחרונה בעקבות כתב אישום שהגישה הלשכה המשפטית במשרד הכלכלה, הרשיע בפסק דין שניתן לאחרונה בעקבות כתב אישום שהגישה הלשכה המשפטית במשרד הכלכלה, הרשיע בית המשפט בעל מינימרקט בראשון לציון שהפקיע מחירים של מוצרי יסוד בהם לחם, חלב, גבינה, ושמנת, בית המשפט גזר עליו קנס של 15 אלף שקל.

הפקעות מחירים של ביצים, חלב, גבינה ושמנת מתוקה במכולות ומינימרקטים. על פי דיווח של משרדי החקלאות והכלכלה, במהלך המחצית הראשונה של 2017, חל גידול של יותר מפי שניים בתופעת הפקעות המחירים במחיר המפוקח לצרכן, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.

בתום מחצית השנה נבדקו 4,752 בתי עסק והוגשו 500 תלונות בתחומי האכיפה. 183 מתוכן היו מקרים של הפקעת מחירים בנקודות המכירה, כאשר בחלק מנקודות המכירה נרשמה יותר מהפקעת מחיר אחת. מדובר בעלייה משמעותית במקרי הפקעת המחירים שכן על פי נתוני המשרדים הממשלתיים, בכל שנת 2016 נרשמו 120 מקרים של הפקעת מחירים. 

לסיפורים הכי מעניינים בראשון לציון – הצטרפו לפייסבוק שלנו

בפסק דין שניתן לאחרונה בעקבות כתב אישום שהגישה הלשכה המשפטית במשרד הכלכלה, הרשיע בית המשפט בעל מינימרקט בראשון לציון שהפקיע מחירים של מוצרי יסוד בהם לחם, חלב, גבינה, ושמנת, בית המשפט גזר עליו קנס של 15 אלף שקל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה