טיולים ואתגרים - לגלות את הארץ דרך הרגליים



קבוצת טיולים ואתגרים מציעים לכם להצטרף לחווית טיולים שלא הכרתם! טיולים איכותיים בארץ ובעולם שיקחו אותך צעד אחד קדימה


מי אנחנו ומה המטרה שלנו?

מטרת הקבוצה היא לגלות את הארץ דרך הרגליים, לגלות על עצמך, דרך השבילים, הנופים ותעצומות הטבע, להגיע לתובנות ולפתרונות דרך ניקיון הנשמה, לאחות את הנשמה דרך האוויר הנקי, להכיר מקומות אנשים בן או בת זוג הדומה לך, דרך אהבת הארץ והאדם.
מטרה נוספת של הקבוצה היא ליצור אחדות וקירבה בין האנשים ולא רק בשבתות אלה לכל ימי השבוע , חגים ימי כיף ובמילים אחרות גרעין הבנוי מאנשים שרוצים להיות יחד .


נספר לכם איך הכל התחיל..

זה התחיל מחבר'ה איכותיים, חובבי הליכה, שהתארגנו כדי לטייל בכל שבוע למקום אחר. משם הדרך אל התכנסויות לימי כיף, ימי הולדת וחגים היתה קצרה.

בכל שבוע הם מגיעים אל חיק הטבע. בכל פעם למקום אחר. עשרות רבות של מטיילים שמארגנים לעצמם אוטובוס ונוסעים אל פינה נידחת אחרת בישראל, כדי לטייל ברגל. קוראים לחבורה "טיולים ואתגרים", ומדובר באוהבי לכת ומיטיבי לכת שהמכנה המשותף שלהם הוא טיולים בחיק הטבע.

חלק מהטיולים נערכים בחינם, וחלק בעלות סמלית של כמאה ₪ למטייל. זה כולל מדריך מוסמך, אוטובוס וביטוח. בקרוב גם טיולי משפחות. הוגה הרעיון הוא מדריך הטיולים איציק טהורי ששם לו למטרה לגבש קבוצת אנשים איכותית ולגלות איתה את הארץ דרך הרגליים. לא היה קשה למצוא כמה עשרות שכאלה, שיעדיפו, במקום מפגשים בבתי קפה ומועדונים, להיפגש על השבילים הנידחים, מול נופי הארץ וכוחו של הטבע. באותה ההזדמנות, כך מאמין איציק, ניתן להגיע לתובנות על החיים ולפתרונות של משברים ובעיות. ובאותה ההזדמנות נושמים אוויר צלול, לומדים להכיר מקומות חדשים ורוכשים חברים חדשים עם אפשרות להכיר גם בן או בת זוג הדומים לך, דרך אהבת הארץ והאדם .

כאמור, המיזם של "טיולים ואתגרים" בא ממקום טוב. הכוונה היא לעשות טוב לאנשים, ללמוד את הארץ דרך הרגליים בלי לקרוע את הכיס. אך לא רק טיולים נערכים יחד, אלא גם מפגשים המתקיימים במהלך השבוע ובהם חגים שחוגגים יחדיו, ימי כיף ומסיבות.

הרעיון הוא לא לשבת לבד בבית, אלא לצאת ולייצר גרעין הבנוי מאנשים שרוצים להיות יחד. גילאי המטיילים החברים בקבוצה הם מ- 20 ועד 75. כל שנשאר הוא לבקר באתר ולהירשם לטיול הקרוב.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה