טיפים לבחירת גריל גז



מי לא נהנה לעשות על האש עם חברים או משפחה? כל מי שיש לו מרפסת או גינה, חייב להצטייד בגריל גז איכותי ומקצועי, שיבטיח לו ארוחה טעימה ומשביעה. היום ניתן לראות יותר ויותר אנשים אשר זונחים את המנגל המסורתי, לטובת גריל גז המאפשר שימוש נוח ופשוט יותר. ניתן היום למצוא לא מעט סוגים שונים של גריל גז, ולכן חשוב לדעת בדיוק מה לבדוק וממה להיזהר. המטרה היא כמובן לרכוש גריל גז איכותי ועמיד, שילווה אתכם לאורך השנים ויאפשר צלייה טעימה ואיכותית של מזון. חשוב לשים לב לגודל משטח הצלייה, סוג הרשת, מספר מבערים ועוד.

 

כיצד לבחור גריל גז?

כאמור, ניתן היום למצוא בשוק לא מעט סוגים שונים של גריל גז, המגיעים מחברות שונות ובעלי ביצועים משתנים. קודם כל, חשוב לתת את הדעת לגודל של משטח הצלייה. כאשר מדובר על גריל שאמור לספק את רעבונם של 4 – 6 סועדים, מספיק בהחלט להסתפק בשטח צלייה העומד על 1500 סמ"ר. מי שנהנה לארח כמות גדולה יותר של חברים או משפחה, כדאי לו לבחור גריל שיוכל לספק שטח צלייה גדול יותר. מעבר לכך, חשוב לשים לב לסוג של רשת הצלייה. עדיף לבחור רשת גריל מאסיבית, בעלת מרווחים צרים בין הפסים. חשוב לשים לב לחומר הגלם שממנו עשויה הרשת, למשל רשת ברזל יצוק תבטיח פיזור חום אחיד ותוכל להחזיק מעמד לאורך זמן, אך יש צורך לתחזק אותה באופן שוטף כדי למנוע הופעת חלודה. עדיף לבחור ברשת העשויה מברזל יצוק ומצופה באמייל, היות והיא מכילה את כל היתרונות של רשת ברזל ואינה נוטה להחליד. אופציה נוספת היא לרכוש רשת נירוסטה, היות והיא בעלת תכונות של חוזק ועמידות, אך יש לה נטייה להידבק למזון שנצלה עליה.

טיפים נוספים שכדאי לקחת בחשבון

מעבר לבחירת הרשת המתאימה, יש לשים לב לכמות המבערים הקיימים בגריל. חשוב לבחור בגריל גז המכיל לפחות שני מבערים, היות והדבר יאפשר צלייה של שני סוגי מזון שונים המצריכים טמפרטורות שונות. כמו כן, בצורה כזו ניתן לצלות כמות מעטה של מזון, מבלי להפעיל את שני המבערים יחדיו. חשוב לדעת שבחלק מסוגי הגריל השונים, המבערים מסודרים בצורה אופקית, ואילו בחלק השני מדובר על סידור אנכי. מומלץ לבחור בגריל שבו המבערים מסודרים בצורה אנכית, היות והדבר מאפשר הפעלה סלקטיבית שלהם ובכך מקל על השימוש. נקודה חשובה נוספת היא להעדיף תמיד גריל המצופה בנירוסטה, היות והדבר שומר על הגריל לאורך שנים.

 

 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה