באילו דרכים ניתן להשתמש בטלפון שלנו על מנת ללמוד אנגלית?



החלטתם שאתם רוצים לשפר את הידיעה שלכם בשפה האנגלית? מדוע להגביל את עצמכם רק לקורס ייעודי? הטלפון החכם שלכם, זה שמלווה אתכם בנסיעה באוטובוס או ברכב הפרטי, זה שנמצא אתכם לפני השינה או אפילו כשאתם רצים בג'וגינג של הבוקר, יכול להוות מענה לכך. בכל מקום, בכל פעילות ובכל תנוחה – אתם יכולים ללמוד אנגלית באמצעות הטלפון הנייד. אספנו עבורכם את שלל האפשרויות שנפתחות בפניכם בזכות הסמארטפון.

 

אתרי אינטרנט ללימוד אנגלית

רשת האינטרנט כוללת כמות עצומה של מידע ומיליוני אתרים. תוכלו למצוא בחיפוש פשוט אתרי אינטרנט ישראליים ואתרים מחו"ל המציעים שיעורי אנגלית ברמות שונות. כל שאתם צריכים לעשות הוא רק לנסות מספר אתרים, וכשתמצאו את האתרים האהובים עליכם – לשמור אותם ברשימת המועדפים. גם חנות האפליקציות בכל מערכת הפעלה בה תשתמשו מציעה מגוון רחב של אפליקציות ייעודיות ללימוד אנגלית, חלקן אף משלבות סרטונים ומשחקים בתהליך הלימוד.

סרטונים ללימוד אנגלית

אתרים רבים מציעים גם סרטונים ללימוד אנגלית. מורים מקצועיים וסטודנטים שהחליטו לערוך פרוייקט מיוחד יוצרים סרטונים רבים, שבאמצעותם תוכלו ללמוד את השפה הבסיסית או להתמקד בתחום ספציפי. למשל, תוכלו ללמוד את שמות כל בעלי החיים, את המספרים באנגלית או ביטויים חשובים שבהם תשתמשו בביקור כתיירים במדינה כלשהי. תוכלו לחזור שוב ושוב על אותו סרטון עד שתדעו את כל המילים הנלמדות בו בעל פה, או שתוכלו להוסיף את המילים שתבחרו לדף התזכורות שעליו נרחיב בהמשך.

משחקי אנגלית

בין האפליקציות ואתרי האנגלית תוכלו למצוא צורה משעשעת במיוחד ללמוד את השפה האנגלית – משחק. גם אם כבר מזמן עברתם את גיל הילדות, משחקים מאתגרים המתגמלים אתכם כאשר אתם מצליחים לעמוד במטלות שונות יסייעו לכם להגדיל את אוצר המילים באנגלית או ללמוד את כללי הדקדוק. אין כמו לזכות בנקודות ולמצוא את הדרך להפוך שעה של הנאה לשעה של לימוד אנגלית.

דברו באנגלית עם חברים מחו"ל ברשתות החברתיות

לימוד שפה דורש תרגול רב. כאשר תאספו אוצר מילים מספק, תוכלו לצ'וטט עם חברי הפייסבוק שלכם שאינם דוברי עברית. השפה האנגלית משמשת כגשר לא רק בין דוברי אנגלית כשפת אם וישראלים, אלא כגשר בין דוברי שפות שונות שהשפה המשותפת שלהם היא האנגלית. תוכלו למצוא חברים מצרפת, מאיטליה, מיפן וממדינות רבות נוספות שישמחו לתרגל אתכם יחד את השפה, ועל הדרך ליצור קשרים חברתיים ולהכיר תרבויות חדשות.

אספו את כל המלים החדשות שאתם לומדים בתזכורות

זהו אולי הטיפ החשוב ביותר. למדתם מילה חדשה? אל תתנו לה להיעלם. רשמו אותה במחברת הדיגיטלית בטלפון שלכם ומדי פעם חזרו אחורה, נסו למצוא מילים ששכחתם, או לחלופין מחקו את אלו שאתם כבר זוכרים בעל פה. עיון ברשימת המילים שלמדתם במהלך החודש יפתיע אתכם. זכרו, גם אם תלמדו רק 10 מילים ביום, בשנה שלמה תוכלו להגיע למעל 3650 מילים חדשות – לא רע לשפה חדשה, נכון?

כתבה זאת מובאת לכם על ידי ברלינגטון אינגליש – בית ספר ללימוד אנגלית בראשון לציון


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה