לוקחים חלק במהלך היסטורי !



מיקי אלון, אבי צרף וחיים קופנס הקימו עמותה שמייצגת את תלמידי והורי ישראל ומוכרת על ידי כל מוסדות מדינת ישראל כולל שר החינוך נפתלי בנט ומשרדו .על סדר יומו של הפורום, ביטול תשלומי הורים, הצפיפות בכיתות, התנאים לשומרים, הטמעת פרויקט השאלת ספרים, מאבק באלימות ובנגע הסמים והאלכוהול ועוד....

שבוע הבא זה קורה ! לפני כשנתיים הוקמה עמותה חדשה בשם "פורום ועדי ההורים היישוביים" שמהווה למעשה את הנהגת ההורים הארצית. בפעם הראשונה בהיסטוריה עמותה שמייצגת את תלמידי והורי ישראל בשקיפות, עמותה חוקית ומוכרת על ידי כל מוסדות מדינת ישראל כולל שר החינוך נפתלי בנט ומשרדו כמובן וחבריה נמצאים בכל הועדות והישיבות והאירועים הקשורים בילדי/תלמידי ישראל או הוריהם/

על סדר יומו של הפורום נושאים חשובים כמו ביטול תשלומי הורים, הצפיפות בכיתות-הקטנת מספר התלמידים בכיתות, התנאים לשומרים בבתי הספר, הטמעת פרויקט השאלת ספרים, מאבק באלימות ובנגע הסמים והאלכוהול, החלפת החול בגנים, סייעות ,פדגוגיה ,פרויקטים חדשים ועוד ועוד את הפורום מובילים היו"ר פז כהן והמנכ"ל זאב גולדבלט .

בשבוע הבא בפעם הראשונה מאז הוקמה העמותה ייפגשו כל נציגי הפורום מכל קצוות הארץ מאילת בדרום ועד מטולה בצפון באירוע חגיגי שיתקיים ברעננה יחד עם בכירי משרד החינוך ושר החינוך נפתלי בנט ,את העיר ראשון לציון מייצגים מי שנבחר בהתאם לתקנון העמותה.

אבי צרף יו"ר הנהגת ההורים העירונית, מיקי אלון מי שכיהן 4 שנים כיו"ר מועצת ההורים העירונית וכיום חבר וממובילי ההנהגה העירונית וחיים קופנס חבר וממובילי ההנהגה העירונית, שלושתם מוותיקי ההנהגה ונמצאים בה שנים רבות במקביל לתפקידים כיו"רים בבתי הספר השונים בעיר.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה