עתיד מבטיח בספורט העירוני



קבוצת הילדים של הפועל ראשון לציון בכדורגל הביאה כבוד גדול לעיר כשייצגה את ישראל בטורניר נייקי באירופה * וגם אליפות המדינה לקבוצת הילדים של מכבי ראשון לציון בכדורסל ולקבוצת הנוער הפועל ראשון לציון בכדור יד.

הקבוצה המונה כעשרים שחקנים בשנתון 2003 נשלחה לייצג את המדינה בטורניר לאחר שניצחה בטורניר הארצי וניצחה בדרך את מכבי תל אביב, בני יהודה, בית"ר ירושלים והפועל פתח תקווה בגמר.



הניצחונות היו כל כך משכנעים שמלבד הניצחון על בית"ר ירושלים בפנדלים, מול יתר הקבוצות, הבקיעו השחקנים מראשון לציון רביעיות. הטורניר של נייקי נערך בגרמניה וקיבץ אליו מועדוני ענק כמו בנפיקה ליסבון, ספרטה פראג, הרטה ברלין ועוד. בסך הכל השתתפו 16 קבוצות והפועל ראשון לציון סיימה את הטורניר במקום השביעי והמכובד.

בטורניר בלט הקשר המבטיח, בן העיר אושר זכאי, שסיים עם ארבעה שערים. ואנחנו מאחלים לקבוצה הצלחה בליגה הלאומית.


הישג זה מצטרף להישגים נוספים של ילדים ובני נוער בענפי הספורט השונים בעיר. כך למשל קבוצת הכדורסל מכבי ראשון לציון ילדים א', זכתה באליפות המדינה וכן באליפות המחוז. קבוצת הפועל ראשון לציון בכדור יד בליגת הנוער קטפה גם היא את המקום הראשון וזכתה בתואר אלופת המדינה בכדוריד. קבוצת הנוער של העיר היא המעוטרת ביותר בארץ ובעלת מספר ההישגים הגדול ביותר. ראוי לציין כי בעונה זו, כל קבוצות מחלקת הפועל ראשון ללא יוצא מן הכלל הגיעו לשלב הפליאוף.



ראש העירייה, דב צור, בירך את הקבוצות על ההישגים המרשימים ואמר "הצלחת צעירי העיר בפעילות ספורטיבית נשענת על השקעה ונחישות מכוונת מטרה ועל כן היא משמשת דוגמה ראויה לכלל התלמידים. ראשון לציון היא ללא ספק עיר של ספורט והעתיד נראה מבטיח".



סגן ראש העירייה ומחזיק תיק הספורט, איתן שלום, הוסיף: "אני שמח שהמועדונים הבינו שבמסגרת מדיניות העיריה בשנים האחרונות יש השקעה גדולה במחלקות הנוער והילדים, הן בהיבט המקצועי והן והיבט החינוכי, אנו שמחים על הישגי הילדים ועל התוצאות בשטח. ישר כוח".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה