ביטוח עסק – על מה צריך להסתכל כשעושים ביטוח עסק



חלום הבלהות של כל מי שיש לו עסק פרטי הוא, שיום אחד יקרה לו משהו, בין אם מדובר בשריפה או נזק אחר למבנה של העסק אשר עלול לגבות מחיר כבד,

לא רק למבנה במובן הפיזי אלא לעסק עצמו ובין אם מדובר באירוע אחר, שאולי לא נראה באופן פיזי אך הוא בהחלט יגבה מחיר יקרה מהעסק עצמו. 

זו הסיבה שחשוב לעשות ביטוח עסק. לא משנה באיזה תחום אתם מתעסקים, ברגע שיש לכם עסק שמספק שירותים או מוצרים לקהל הרחב, בין אם מדובר בעסק שיש לו מבנה או כזה שאין לו מבנה משלו, אתם חייבים שיהיה לכם ביטוח עסק

בדיוק כמו שכל אדם מחזיק ביטוח בריאות וכל עצמאי יש לו ביטוח חיים, כך שאם חס וחלילה קורה לו משהו אז הוא ו/או משפחתו מבוטחים, כך גם כל בעל עסק צריך להחזיק ביטוח עסק, אשר יכול לעזור במקרים של נזקים מסוגים שונים ובמצבים מיוחדים איתם יכולים בעלי עסקים למצוא את עצמם מתמודדים. 

לפני שנסביר באילו מצבים מדובר ומתי עלולים להתרחש, חשוב לומר, ניתן למצוא ביטוחי עסק מסוגים שונים, החל מביטוחים שמותאמים לעסקים קטנים וכאלה שמותאמים לעסקים גדולים, ביטוחים שמתאימים למשרדי עורכי דין, מרפאות וכן אנשי מקצוע נוספים. הביטוחים יכללו בדרך כלל שני חלקים, חלק אחד מתייחס למבנה ולציוד עצמו, חלק אחר מתייחס לתחום המקצוע בו עוסק העסק, למשל, מקרים של רשלנות, טעויות בתום לב, הפרת חובות מקצועית ועוד. כך גם מבחינה מקצועית אנחנו נהיה מבוטחים. 

מתי אנחנו יכולים למצוא את עצמנו משתמשים בביטוח עסק

אנחנו נציג כאן 3 מקרים בהם אנחנו עלולים למצוא את עצמנו משתמשים בביטוח עסק. מקריאת המקרים תוכלו לראות שמדובר במצבים שאנשים רבים סבורים שזה לא יקרה להם, אך זה עלול לקרות. 

מקרה ראשון, שריפה או נזק אחר שנגרם למקרה. במקרה כזה, אתם עלולים למצוא את עצמכם בלי מלאי, בלי מחשבים, עם נזק עצום למבנה. חברת הביטוח בזכות ביטוח עסק, תשלם לכם את כל מה שצריך בשביל שתוכלו לתקן את הנזק באופן מיידי ולחזור לעבודה. כמו כן, בהתאם לפוליסה היא תעניק לכם אמצעים חלופיים. 

מקרה שני, נניח ונתתם שירות אך הוא לא היה טוב ותובעים אתכם על רשלנות. חברת הביטוח, בעזרת הפוליסה שלכם, תגן עליכם מפני תביעה זו וגם תיתן לכם אמצעם שונים בעזרתם תוכלו להמשיך ולהתפקד מבחינה מקצועית.

מקרה שלישי, נניח ואחד העובדים תובע אתכם, ביטוח עסק כולל גם מקרים של תביעות מפני עובדים על הפרות חוזה או כל דבר אחר. יש מקרים בהם תביעות כאלה דורשות הליך משפטי ארוך ופיצוי גדול לאחר מכן. במקום שהכסף יצא מכם או מהעסק, הוא ישולם דרך הפוליסה שלכם. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה