מגבת חוף – דגשי איכות



הקיץ מגיע ויחד איתו שפע של הזדמנויות ללכת לים, להשתזף ולהעביר שעות רבות של הנאה.

אחד האלמנטים שקופצים אל החוף יחד איתנו היא כמובן המגבת, אך אין זה אומר שכל מגבת אכן מתאימה לשם. למעשה, מי שלא ירכוש לעצמו מגבת חוף מתאימה עשוי למצוא את עצמו מתנגב בחתיכת בד כבדה ורטובה ובנוסף לכל גם עמוסה בגרגירי חול. על מנת להימנע מכך ובאמת להתפנק כמו שצריך, מגבת החוף הבאה שלכם חייבת לעמוד במספר קריטריונים מרכזיים, ולהלן הם לפניכם.

סוג הבד

סוג הבד זהו הקריטריון החשוב ביותר בעת בחירת מגבת חוף, והוא למעשה זה שיקבע את איכות השמישות בה. מצד אחד אין אתם מעוניינים לקפוא מקור לאחר צאתכם מן המים ומאידך, אינכם מעוניינים שהמגבת תספוג יותר מדי מים ותהפוך להיות כבדה ומלוכלכת. חשוב להבין כי למגבת חוף ייעוד שונה לחלוטין ממגבת רחצה, ובמקרה זה אין שום צורך ברכישת מגבת מכותנה סרוקה, שכן סוג כותנה זה סופג מים במהירות ולוקח לו זמן להתייבש ואם לא די בכך, הוא גם מתלכלך במהירות מגרגירי החול. כן ניתן לרכוש מגבת מכותנה רגילה שצפיפות הסיבים שלה בסביבות ה- 300 גרם למטר. סוג אחר של בד שמתאים לשמש בתור מגבת חוף הוא המיקרופייבר. בד זה סופח נוזלים באופן משביע רצון גם כאשר לא מדובר במקלחת, מתייבש במהירות וגם אינו מתלכלך כל כך מהר. ניעור קל וכל החול חוזר למקומו והמגבת נותרת נקייה לשימוש חוזר לקראת היציאה הבאה מן המים.

כמו כן חשוב מאוד לשים לב כי המגבת שאתם רוכשים עשויה בכל חלקיה מאותו סוג בד, שכן במידה והמגבת שלכם תהיה עשויה מסוגים שונים של בדים בחלקים שונים בה, הרי שהיא עתידה להתעוות לאחר פרק זמן קצר ולאבד מצורתה, במיוחד לאחר כיבוס.

מימדי המגבת

כאשר בוחרים מגבת חוף יש לקחת בחשבון גם את מידותיה ולהפעיל שיקול דעת באשר להתאמת הגודל לממדים שלכם. ברוב המקרים מגבת באורך של 1.5 לערך מספיקה לעטוף את רוב האנשים אך אם אתם מעוניינים גם לשכב ולהשתרע עליה בזמן שאתם תופסים קצת צבע, הרי שתרצו מגבת מעט יותר גדולה מכך. כיום ניתן למצוא מגבות חוף ייעודיות למבוגרים ולילדים בכל סוגי הגדלים כך שיכולת ההתאמה הינה מושלמת. כמובן שחשוב לא להגזים מבחינת הגודל, מאחר ורכישה של מגבת גדולה מדי תקשה עליכם את הנשיאה שלה בתיק שברשותכם. 

עיצוב

בסופו של דבר הלוק שלכם הוא חלק בלתי נפרד מהיציאה לחוף הים, והדבר מתבטא גם במגבת שלכם ולא רק בבגד הים. ברשתות השונות מבינים זאת וכיום לעומת העבר ניתן לבחור מגבת חוף מתאימה מבין מגוון רחב מאוד של עיצובים שמתאימים לכל גיל ומין. תוכלו למצוא מגבות חוף בצבעים שונים, מגבות עם הדפסים מיוחדים, מגבות רקומות ועוד ועוד לפי טעמכם האישי.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה