הצמד שרון ומני תוצרת ראשל"צ משיקים אלבום חדש



שרון ללום ומני סונינו הכירו במגמת המוזיקה בגימנסיה הריאלית בראשון לציון, כיום הם צמד שחי ויוצר בפריז יחד מזה מספר שנים ומשיקים בימים אלו (רבעי 31.5.17 מועדון הבארבי בת"א) את אלבום הבכורה SHARON MENI באירופה ובישראל.

SAHRON MENI (שרון ללום ומני סונינו) צמד ישראלים שחי ויוצר בפריז יחד מזה מספר שנים. הצמד משיק כעת את אלבום הבכורה SHARON MENI באירופה ובישראל.

את השמועה הראשונית על מופע ההשעה של הצמד שמעתי מהאמא הגאה של שרון, ליליאן ללום מנהלת מכללת הורים בראשון לציון ומשם הדרך עד שיחת הטלפון עם הבת הכישרונית הייתה מיידית.

שרון ללום, זמרת ויוצרת, החלה את הקריירה המוזיקלית פה אצלנו בראשון לציון, את צעדיה הראשונים בעולם הבידור החלה בריקוד אצל לימור שולב בגן נחום ובהמשך ללהקת הנוער "קול ראשון". גם תחרות השירה הראשונה בה השתתפה ( BRAVO ) התקיימה בהיכל התרבות בראשון לציון.

לאחר השירות הצבאי למדה באקדמיה למוסיקה בירושלים, לקחה חלק במופע VOCA PEOPLE FRANCE והגיע לרבע גמר ב- THE VOICE FRANCE.

מני סונינו, מוסיקאי ויוצר מחונן, גם כאמור החל את דרכו בגימנסיה הריאלית בראשון לציון, לאחרהשירות הצבאי למד אדריכלות בטכניון חיפה, אך המשיכה שלו למוסיקה הייתה חזקה יותר וביחד עם שרון הם הקימו את הצמד.

שרון ומני יצרו חומרים, שהתגבשו ל-EP והתוצאה מדהימה, עולם קסום של מוסיקה מיוחדת, חדשנית, מרעננת שמביאה כיוון חדש במוסיקת הפופ אלקטרוני והאלטרנטיבי. הצמד יוצרים באנגלית, צרפתית ועברית ואלבום הבכורה משלב שירים בשלושת השפות.

שרון ומני מזמינים את תושבי העיר לחגוג איתם את השקת האלבום החדש.

SHARON MENI , שבועות, יום רביעי, 31 במאי 2017 פתיחת דלתות ב 20:30 במועדון הבארבי.

מחיר כרטיס במכירה מוקדמת : 65 ש״ח

להזמנת כרטיסים: http://bit.ly/sharonmenibarby


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה