שבועות - פעילות משפחתית מחוץ לעיר



לקראת חג השבועות קק"ל מזמינה את הציבור לשלל סיורים, אירועים ופעילויות לכל המשפחה ביערות ובפארקים של קק"ל. בקק"ל מזמינים את הציבור ליהנות משבילי הליכה למשפחות ולמיטיבי לכת, שבילי אופניים, דרכי נוף וחניוני פיקניק.

חגיגת הקציר בסטף

קק"ל מזמינה משפחות עם ילדים אוהבי לכת לחגוג את חג השבועות ב"חגיגת הקציר בסטף"- חגיגה עם חוגי הסיירות של קק"ל ע"ש אורי מיימון. בתכנית "חגיגת הקציר בסטף" אשר תתקיים ביום שלישי,( 30 במאי בשעה 11:00( , טחינת חיטה באבני ריחיים קדומות, הכנת פיתות ותה על מדורה, הכנת גבינות בשיטה מסורתית, פינות יצירה, הכנת קוסמטיקה טבעית, מלאכות קדומות, זחילה רטובה בנקבת מעיין ועוד. כדאי להצטייד בנעליים סגורות ובפנס. הכניסה חופשית ואין צורך ברישום מוקדם.


סיור מזמר ביער בן שמן

קק"ל מזמינה את הציבור לסיור מזמר ייחודי לרגל חג השבועות ביער בן שמן. הסיור יתקיים ביום רביעי, 31 במאי בשעה 17:00 בהשתתפות מדריך מזמר עם אקורדיון אשר ילווה את המטיילים באתרים הקסומים של יער בן שמן, בלווי שירי ארץ ישראל הישנה והטובה. הטיול בהליכה ברמת קושי קלה המתאימה לכל המשפחה ויימשך כשעתיים.

הסיור ללא תשלום, בהרשמה מראש: ב"קו ליער" - מוקד המידע של קק"ל: 1-800-350-550


הפנינג שבועות סביבתי בחווה החקלאית באשדוד, יום שני, 29 במאי בשעה 16:30. קק"ל ואיגוד ערים לאיכות הסביבה אשדוד יקיימו הפנינג שבועות חגיגי וסביבתי למשפחות עם ילדים. בתכנית: הפעלות מוסיקליות, ריקודים ומשחקים. יש להגיע עם חולצות לבנות.

חוגגים ביכורים במוזיאון העמק, 31.5-1.6, בין השעות 10:00-16:00.
מוזיאון העמק בשיתוף קק"ל יקיימו הפעלה למשפחות במוזיאון בקיבוץ יפעת בנושא: לחם חלב ודבש. בתכנית: הפעלות לילדים, סדנאות חגיגיות ומיוחדות, סיורים במוזיאון, והכל באווירה כפרית בטעם של פעם מול נופו הקסום של עמק יזרעאל.

בין מסלולי הטיולים שמציעה קק"ל לשבועות:

(חג מתן תורה) מסלולים בעקבות סיפורי התנ"ך: תל עזקה וסביבתו נלחמו צבאות היהודים והפלישתים, בתל צרעה, מקום מושבו של שמשון ימתין לכם סיפור מרתק של בגידה וגבורה, ביער יתיר שבדרום תוכלו להתוודע אל סיפורן המרתק של ערי המקלט ובעין יזרעאל תוכלו לדמיין את צבאותיו של שאול החונים בעמק לקראת הקרב ולחזור לסיפור הטראגי בו שאול נופל על חרבו בשל התבוסה.

(חג המים) מסלולי מים: בצפון הארץ - עין עקוב, עין פיק, עין שוקק ועדין מודע, במרכז הארץ - מעיינות הסטף, שביל המעיינות, עין חינדק, עין לבן ועין למון, ובדרום - נתיב המעיינות שבאזור בקעת צין.

(חג הביכורים) מסלולים עם בוסתנים: את הבוסתנים היפים ביותר תוכלו למצוא בסטף שבהרי ירושלים, בפארק איילון (קנדה) ובנחל אלכסנדר.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה