כולנו מכירים את המלגזות הנעות במסלולים קבועים באזורי התעשייה השונים, בחקלאות ועוד. קשה לנו להבין היום כיצד התנהלו בעבר העבודות השונות במתחמים הללו ללא הסיוע הרב שהמלגזה מציעה.

 

בשנים האחרונות אנחנו עדים למהפך של ממש בעקבות ההתפתחות הטכנולוגית בקטגוריה של המלגזות ופריצתן של מלגזות הדיזל לשוק.

המלגזות שהיו לנו עד לא מזמן, והם עדיין קיימים – אלו המלגזות המונעות באמצעות דלק או חשמל. הדלק הוא ידוע כמוצר יקר כמו גם כמוצר המזהם את הסביבה. כך שמדובר בחסרונות מהותיים אותם מנסה מלגזת הדיזל לפתור.

מלגזות דיזל לעומת מלגזות הדלק הינן מלגזות הרבה יותר איכותיות והן לא דורשות משאבים יקרים מידי. הן אף לא מזהמות את הסביבה, כך שתוך זמן קצר הצליחו מלגזות אלו לכבוש נתח נרחב בשוק.

מלגזות מונעות דיזל – מי הן ומה כוחן?

המלגזות המונעות דיזל הן בעצם כמו כל מלגזה אחרת אך בניגוד אליהן, המנוע שלהן מבוסס על דיזל שזהו גם סוג של חומר אנרגיה.

היתרונות שלה הן -

  • הדיזל הינו חומר גלם זול במידה משמעותית לעומת הדלק ועל כן מדובר במלגזה שהיא הרבה יותר חסכונית ביחס למלגזות הדלק.
  • מלגזות הדיזל מייצרות הרבה פחות עשן וכמובן שהדבר משפיע על השמירה של איכות הסביבה מפני זיהומים.
  • המלגזות המונעות דיזל אינן מרעישות כל כך כמו המלגזות האחרות כך שמדובר בשדרוג משמעותי כאשר המלגזה הינה ידידותית יותר לסביבה.
  • המלגזות מכילות תיבת הילוכים טובה ואיכותית במיוחד המעניקים שימוש ותפעול קלים ונוחים במיוחד.
  • המלגזות הינן בטיחותיות מאוד לשימוש ומתאימות כמעט לכל אחד.

בגלל כל הסיבות הללו הפכה מלגזת הדיזל למלגזה מבוקשת ואותה אנחנו פוגשים היום הכי הרבה באזורים אשר בהם נעזרים במלגזה.

חברת שרגא מלגזות – מה היא מציעה?

חברת שרגא מלגזות עוסקת בתחום המלגזות למעלה מעשרים שנה, כאשר מדובר בחברה המנהלת סניפים רבים ומוסכים בכל רחבי הארץ. חברת שרגא מלגזות מציעה את כל סוגי המלגזות הקיימות בשוק. יש את המלגזות החשמליות ויש את מלגזות הדלק, וכמובן שאצל חברת שרגא מלגזות תוכלו גם למצוא את מלגזות הדיזל החסכוניות והיעילות  אשר עליהן פירטנו בהרחבה.

חברת שרגא מלגזות מאפשרת לכל לקוח למצוא את מבוקשו. גם כאשר מדובר בלקוח פרטי הזקוק למלגזה למשך מספר ימים, וגם כאשר מדובר בחברה גדולה העושה שימוש קבוע במלגזה. האפשרויות הרבות אותן מציעים בחברה לכל לקוח, לא ישאירו אף אחד ללא מענה מתאים.

כך שגם הלקוח הפרטי יוכל ליהנות ממלגזה אותה יוכל לשכור למשך מספר ימים, והלקוח העסקי הזקוק למלגזה מסיבית ואיכותית באופן קבוע יוכל למצוא את האפשרויות לרכוש מלגזה בעסקת טרייד אין, או רכישה של מלגזה מיד שניה. כמו כן ישנה האפשרות לחכור מלגזה בשיטת ליסינג, כך שלא חייבים להצטייד במלוא הסכום כאשר אנחנו מעוניינים ליהנות ממלגזה.

חברת שרגא מלגזות היא גם בעלת מוסך מלגזות המאושר מטעם משרד התחבורה. זה אומר שכאשר אתם בוחרים לרכוש מלגזה אצל שרגא מלגזות יש לכם מוסך המכיר את המלגזה שם תוכלו לשלוח אותה לטיפול בעת הצורך לתיקונים נדרשים כמו גם לבחינות רישוי שנתיות. הפריסה של החנויות והמוסכים מקלה מאוד על כל לקוח כאשר נחסך הרבה זמן בשינוע של המלגזה למרחקים אל המוסך.

הניסיון הרב והידע אותם צברו הצוות בחברת שרגא מלגזות מאפשרים להם לייעץ לכל לקוח ולהמליץ לו על סוג המלגזה שיענה על כל הצרכים שלו באופן מושלם.

מחפשים מקום אמין שם תוכלו לרכוש או לשכור מלגזה? חברת שרגא מלגזות – החברה המובילה בארץ תשמח לעזור, לייעץ ולהעניק את כל המידע הדרוש לכם.

אתם תהיו מרוצים!


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה