ניקיון דירות חדשות



בשעה טובה ומוצלחת רכשתם דירה חדשה מקבלן. אף אל פי שקבלן אמור לספק לכם דירה נקיה לגמרי, בכל זאת אנשים רבים לא תמיד מרוצים מרמת הניקיון. כמו כן, לאחר שהם מזמינים את ההובלה, שוב הבית הופך למלוכלך ולכן נותר הצורך להזמין חברת ניקיון. עוד גורם; לא תמיד בעל הדירה עובר לגור בה מיד לאחר הרכישה. לכן עלול להצטבר בה לכלוך עד שהוא יעבור אליה. להלן כמה דברים שבזכותם תבינו מדוע כדאי להזמין שירותי ניקיון לדירה חדשה.

טיפול בפרטים הקטנים והלא גלויים לעין

ניקיון הינו חשוב לבריאות ולתקינות הדירה. ישנם כמה מקומות שלא קל לאתר את הלכלוך בהם לאחר המעבר לדירה. למשל לאחר התקנת השיש במטבח עלולים להיווצר מריחות של דבק שגולשות מעט החוצה או גושי דבק שנתקעים בין השיש לארון המטבח. ע"י שיוף הדבק בעזרת מכונת ליטוש ידנית שיש לכל חברת ניקיון בתל אביב, אפשר להסיר את המפגעים. כמו כן, לא בטוח שתקבלו את ארונות המטבח בצורה נקיה לגמרי ושהם יישארו ללא אבק עד שתעברו לגור בדירה. כמו כן, לפעמים ישנם סימונים טוש בתוך הארונות שנעשו ע"י חברת המטבחים, לא תמיד הם יורדים בקלות. לחברת הניקיון יש את החומרים שיסירו אותם בקלות.

פוליש לרצפה

 ישנו הבדל מהותי בין ניקיון לפוליש. רצפה יכולה להיות נקיה מאוד אבל לא מבריקה. בהרבה מקרים הרצפה מותקנת כמעט שנה לפני האכלוס אם לא יותר. כל אותו זמן הפועלים נכנסים עשרות פעמים לדירה, צובעים אותה עושים עבודות חשמל ועוד. לא בטוח שהרצפה שלכם תהיה מבריקה לאחר שתקבלו את המפתח. לכן כדאי לשקול הזמנת חברת ניקיון על מנת שיהיה לה ברק. כמו כן, לפני שאתם חותמים סופית על המסמכים ומקבלים את המפתח, תבדקו שלא נגרמו שריטות או נזקים לרצפה.

סידור בתים

החלק הכי מורכב וקשה לאחר המעבר לדירה החדשה הוא לסדר את הבית. לכן, קורה שלאחר המעברים, בני הבית לא מוצאים לזה זמן ומכיוון שהם מחכים שיגיעו הרהיטים שהזמינו זה הולך ונדחה. רוצים להיפטר מזה בהקדם האפשרי? הזמינו חברת ניקיון בתל אביב שמספקת שירותי סידור בתים. בנוסף לניקיון והליטוש שהחברות הללו יספקו לכם, תוכלו להתחיל את החיים בדירה החדשה, כמה שיותר מהר מבלי לחיות על ארזים במשך חודשים ארוכים.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה