נבחרת הקרוזים לקיץ 2017 – לאן מפליגים בעונה החמה



בין הפיורדים של נורווגיה לאיים הקסומים ביוון, איטליה וספרד היפהפיות או בתרבויות הים הבלטי. קרוזים לקיץ הקרוב מציעים חוויה מיוחדת המשלבת בין הפלגה מפנקת לטיולים ואטרקציות ביעדים מבוקשים.
יש הרבה יתרונות לקרוז: מדובר בדרך לראות מגוון מקומות בחופשה אחת, מעברים נוחים בין מקום למקום, ההפלגה עצמה היא חוויה ב"מלון" שט עם כל העינוגים האפשריים – בריכות שחייה, ספא, מכון כושר, חדרים נעימים וכמובן נוף עוצר נשימה מסביב לשעון.
בקיץ 2017 תוכלו ליהנות מקרוזים מאורגנים המתאימים לזוגות, משפחות ולכל מי שרוצה להגיע ליעדים נחשקים בשיא הסטייל. אז לאן מפליגים בעונה החמה?

 

הפיורדים בנורווגיה
נורווגיה מהווה יעד אטרקטיבי להפלגה בקיץ והפיורדים המפורסמים הם רק תירוץ להגיע למדינה המיוחדת הזאת. מעבר לפיורדים, יש הרבה מה לראות: העיר ברגן שנחשבת ליפה ביותר בנורווגיה השופעת נמל ציורי, בתי עץ מימי הביניים ותצפית מרהיבה ממרומי פסגת הר הפלויאן. כמו כן, כפרי דייגים, נהרות הזורמים בין הרים מושלגים. קרוז לנורווגיה משלב גם שיט לדנמרק וטיול בברלין התוססת. שילוב מנצח בין אוצרות הטבע לאטרקציות בלב העיר.

מערב הים התיכון
אי אפשר שלא להתאהב ביצירות המופת של גאודי בברצלונה או להתלהב משרידיה של פומפיי וכמובן, הגלידות המשובחות של סיציליה והעיר העתיקה של מלטה. קרוז שיחשוף בפניכם את תרבויות מערב הים התיכון עובר בברצלונה השוקקת, בירת פרובאנס הצרפתית, במזרח הריביירה האיטלקית וכן בסיציליה וולטה במלטה. במהלך הסיורים מחוץ לאונייה, תוכלו לבקר באתר הארכיאולוגי המפורסם של פומפיי, להתפעל מ-17 המזרקות של אקס אן פרובנס, לשוטט בשדרות הראמבלס בברצלונה וצפויות לכם עוד חוויות מפתיעות, שייקחו אתכם מעבר להווה במערב הים התיכון.

הים האדריאטי והאיים היוונים
כשאיטליה ויוון נפגשות נוצרות חוויות מיוחדות. קרוז בים האדריאטי ובאיים היוונים מזמן עבורכם אטרקציות מעניינות, כמו למשל, סיור באולימפיה בה התקיימו המשחקים האולימפיים בעולם הקלאסי הקדום, טיול בסגנון בארוק בעיר לצ'ה אחת היפות בדרום איטליה, טיול מרתק בסאנטוריני, באקרופוליס של אתונה ובאי קורפו המרהיב. כמו כן, כולל הקרוז טיול לקוטור, אתר מורשת עולמי של אונסק"ו במונטונגרו אשר הכניסה אליה היא דרך אחד הפיורדים הגדולים באירופה. חוויה בלתי נשכחת.

בעקבות הויקינגים בים הבלטי
ההרפתקאות של הויקינגים עומדות במרכז קרוז בים הבלטי מסקרן במיוחד. תוכלו להפליג על כנפי הדמיון ולבקר בכמה יעדים שנקשרו לויקינגים. תוכנית השייט כוללת ביקור בארמונות המפוארים של קופנהגן דנמרק, סיור מרתק בשטוקהולם שבדיה שהיא מעין "מוזיאון פתוח", עשירה במונומנטים מעניינים. בנוסף, צפויה לכם הליכה אחורה במנהרת הזמן בטאלין אסטוניה ששופעת מבנים מימי הביניים וכן ב"ונציה של הצפון" – סנט פטרסבורג האצילית ברוסיה וגם בבהמבורג גרמניה בה אגם קסום, שוק דייגים עתיק ומדרחוב שוקק.

הקיץ הזה כולו קרוזים. אם ברצונכם לשבור את השגרה ולהפליג למקומות יפים בתנאים מפנקים – הזמינו קרוז חלומי. תוכלו למצוא קרוזים קיציים אטרקטיביים במיוחד אצל רימון קרוז.  

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה