הזמנתם מנעולן? 5 נקודות שצריך לשים לב



הזמנת מנעולן לשירות בבית, בעסק או ברכב, הוא שונה במקצת מהזמנת איש מקצוע בתחומים אחרים. זה שונה, כי להבדיל מהזמנת איש מקצוע אחר, כאן מדובר, הרבה פעמים, על הזמנה שמתבצעת תחת לחץ, זה יכול להיות כשאנחנו נתקעים מחוץ לדלת, בשעות הלילה או היום. וזה שונה כי מעצם עבודתו, למנעולן יש יכולות מקצועיות שעליו להשתמש בהן בצורה ישרה, אחרת הוא עלול להוות איום מבחינתנו.

במאמר זה אנחנו נציג 5 נקודות שצריך לשים לב אליהן כשאנחנו מזמינים מנעולן. לא משנה אם מדובר בהזמנת מנעולן בראשון לציון או עיר גדולה אחרת, ובין אם מדובר בהזמנת מנעולן ביישובים קטנים בישראל. בכל מקרה, עלינו להתייחס בכובד ראש ל-5 הנקודות הנ"ל ורק לאחר מכן להחליט האם להזמין מנעולן זה או אחר.

לפני שנתחיל, חשוב לציין, שאנחנו יכולים להזמין מנעולן בראשון לציון או בכל עיר אחרת, דרך אתרי אינטרנט ישירים של מנעולנים וכן אנחנו יכולים להזמין מנעולנים דרך פרסומות כאלה ואחרות בגוגל. בכל מקרה, כשאנחנו בוחרים מנעולן, אנחנו לא יכולים להסתפק, כאמור, רק במקור ממנו הזמנו אותו, אלא עלינו להקפיד ולשים לב לנקודות מסוימות, אותן נציג כעת.

5 נקודות חשובות להזמנת מנעולן בראשון לציון

אישור משטרה – הכלל הראשון הוא, אם אנחנו מזמינים מנעולן בראשון לציון או בכל יישוב אחר, לוודא שיש לו אישור משטרה. מדובר על תעודת יושר ואישור לעבוד בתור מנעולן. אם לא, הרי שהוא עלול להוות איום מבחינתנו. הרי יש לו את הכלים לשכפול מפתחות ושלטים, והוא יכול לנצל זאת בשביל לפרוץ אלינו.

קביעת מחיר בטלפון – בעלי מקצוע רבים מעדיפים לא לקבוע את מחיר העבודה בטלפון אלא הם מגיעים למקום ואז מחליטים מה המחיר שהם גובים. זה פתח להפוך אותנו ללקוחות שבויים, הרי ברגע שהם נמצאים אצלנו אנחנו לא נשלח אותם חזרה הביתה ונחפש מנעולנים אחרים. זה מאפשר להם לדרוש איזה סכום שהם רוצים. מה הפתרון? אנחנו צריכים לדרוש מהמנעולן לדעת מה המחיר כבר בשיחת הטלפון, הוא יכול להציג טווח מחירים, אך לפחות שנדע מה הסכום המקסימאלי שעלינו לשלם.

סקר שוק – קיבלנו מחיר בטלפון? אנחנו לא מחויבים אליו. אנחנו יכולים ליצור קשר עם מנעולנים אחרים, ולבדוק כמה הם גובים. מי שיגבה את המחיר הנמוך ביותר מבחינתנו, הוא המנעולן איתו נרצה לעבוד.

ביקורות – חשוב מאוד שנקבע עם המנעולן שהוא יבצע ביקורות עתידיות במקום אם העבודה שלו לא היתה טובה. כלומר, אם חס וחלילה נתקע שנית מחוץ לדלת, הוא צריך להתחייב להגיע אלינו ולבדוק מה הבעיה. הרי שילמנו על העבודה ואין סיבה שזה יקרה.

מה השירות שאנחנו מבקשים – בשיחת הטלפון עם המנעולן, חשוב להסביר לו מה השירות שאנחנו צריכים בשביל שלא יבצע עבודות אחרות ויגבה עליהן מחיר מוגזם.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה