ללא בירוקרטיות והשבחות – למה השקעות נדל"ן בארהב ובחו"ל משתלמות לנו יותר?



ללא בירוקרטיות והשבחות – למה השקעות נדל"ן בארהב ובחו"ל משתלמות לנו יותר?

רוצים להשקיע בנדל"ן ומסתבכים עם זה? נסו השקעות נדלן בארהב! על כל הסיבות תוכלו לקרוא במאמר זה.

למה להשקיע בנדל"ן?

נדל"ן מאז ומתמיד נחשב להשקעה בטוחה ומשתלמת במיוחד, בהשוואה לסוגים אחרים של השקעות. לדוגמה, אם תשקיעו את כספכם בבורסה, אתם עלולים להפסיד אותו ברגע אחד ולכן הסיכון הוא גדול, למרות שגם פוטנציאל הרווחים הוא גבוה. לעומת זאת, אם תשימו את כספכם בתוכנית חיסכון בבנק, הכסף שלכם בטוח, אבל התשואה היא נמוכה מאוד. השקעה בנדל"ן היא בטוחה למדי והתשואה הגבוהה שלה די מובטחת.

בעיית הנדל"ן הישראלי

זה כבר לא חדש, שבישראל קשה להגיע לדירה, והמצב מורכב עוד יותר אם מדובר בדירה להשקעה. אחת הסיבות לכך היא שהעלות של כל נכס בארץ גבוהה מדי, ובעיקר לזוגות צעירים, וכמו כן גם רכישה של נכס בארץ דורשת עמידה בדרישות בירוקרטיות רבות, שרובן דורשות תוספת תשלום. בנוסף, מרבית הישראלים רוצים להיות בעלים של נכס ולא רוצים לשכור נכסים למגורים. בחו"ל לעומת זאת, נהוג לשכור נכסים למגורים ולכן השקעות נדלן בארהב, כמו גם במדינות אחרות, הופכות למשתלמות עוד יותר מאשר בארץ.

ירידה לצורך עלייה

אומרים, שבכל חיסרון טמון גם יתרון ולהפך. כך גם לגבי המשבר הכלכלי הגדול של 2008. אמנם המשבר הגדול הצליח לערער את הביטחון הכלכלי של אחוז גדול מהעולם כולו, אבל ההתרוממות מהשפל היא שמובילה לכלכלה זהירה יותר ולהתייחסות מיוחדת לעולם הנדל"ן בארה"ב. לכן, השקעות נדלן בארה״ב בתקופה זו הן בטוחות יותר מתמיד וגם משתלמות יותר מבעבר.

לקבל את ההחלטה זה לא מספיק

אם קיבלתם את ההחלטה להשקיע בנדל"ן בארה"ב, זה עדיין לא מספיק ועדיין יש לכם לא מעט עבודה לפניכם. ראשית צריך להבין, שגם בארה"ב יש לא מעט פרוצדורות, אותן צריך לעשות לפני רכישת נכס ובראש ובראשונה חשוב להכיר את החוקים השונים בין המדינות השונות המרכיבות את ארה"ב. הן מבחינת המיסוי והן מבחינות אחרות. בנוסף, חשוב להכיר את המיקומים השונים כדי לדעת היכן יש יותר ביקוש וכך לדעת האם הרכישה תשתלם לכם בהתאם למחיר הנכס הרצוי לכם.

אז איך עושים את זה נכון?

ההמלצה הראשונה היא להיעזר בחברה שמתמחה בתחום זה. השקעות נדלן בארהב עם חברה into לדוגמה יכולות להיות קלות הרבה יותר מאשר אם תנסו לעשות זאת באופן עצמאי. לכן, אם אתם שוקלים ברצינות להכנס לעסקי השקעות נדלן בארהב, עשו זאת עם חברה מקצועית ומנוסה בתחום זה, שתוכל להדריך אתכם לגבי כל מה שאתם צריכים לדעת וללוות אתכם לאורך כל הדרך. החל מהשלבים הראשונים ועד לתחזוקת הנכס מבחינת מציאת דיירים, חברת ניקיון ותחזוקה שוטפת ולמעשה, כל מה שנכס להשקעה צריך בשלט רחוק. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה