מארגנים מסיבת פורים? כמה רעיונות לגימיקים ואביזרים



בישראל של שנת 2017 חגיגות פורים הן הפקות של ממש. הימים בהם מסיבת פורים סטנדרטית הייתה מסתכמת בפאה של ליצן וטייפ במתנ"ס חלפו להם, ופורים הוא ללא ספק ה-New-Year's Eve החדש של ארץ הקודש. נדמה בעצם שבכל שנה הקרקס רק הולך וגדל.

הרבה לפני חודש אדר הרחובות ורשת האינטרנט מתמלאים בפרסומים והודעות אודות קרנבלים לכבוד פורים. כך יצא שהחג, אשר במתכונתו המקורית עורך יום-יומיים לכל היותר, משתרע בעצם על פני שבוע שלם. מסיבות בעבודה, קרנבלים ברחובות, אירועים בבארים ומועדונים וכמובן הפקות מושקעות בבתים פרטיים. משנכנס אדר, מרבין בשמחה, בלשון המעטה.

אביזרים לפורים – הביקוש הצבעוני עולה מדרגה

פורים של ימינו גם לא מסתכם עוד בתחפושות בלבד. אחת התופעות הנובעות מתרבות ה"עדלאידע" היא הביקוש לזוהרים, מתנפחים, קשתות, שרשראות אביזרים למסיבות וכן הלאה, שיעשירו את המסיבה, ייתנו לה את הצבע והייחודיות שלה וייצרו ערב שלא ישכח.

"פורים הוא ללא ספק הבשורה השמחה של השנה", אומר חיים חיים, בעלי חברת שלו שיווק המייבאת ומשווקת אביזרים וגימיקים למסיבות ואירועים, "ב-8 השנים שבהן אנו פועלים בתחום ראינו עליה עקבית מדי שנה בביקוש לאביזרים ולפטנטים, גם בכמויות וגם במגוון. לפני כל פורים החנויות שלנו מתמלאות קונים, הן החנויות שבשטח והן החנות האינטרנטית שלנו. הישראלים אוהבים להגיע ברגע האחרון ומנגד לא מוכנים להתפשר על איכות. לכן חשוב לנו לספק היצע ומבחר כל הזמן".

חיים מדגיש שהיכולת לקלוע לטעמו הייחודי של הקהל הישראלי תלויה רבות בהעמדת קטלוג עשיר ומגוון. "אנחנו צריכים להציע ללקוח מלאי זמין שתמיד מתחדש", הוא אומר, "להביא את הטרנדים החזקים ביותר ולהשתדל כל הזמן להפתיע. למשל, השנה אנחנו גאים להשיק מוצרים מדליקים כמו רובי ספריי, אבקת צבע למסיבות, באקטים בצבעים בוהקים לשתייה, שלטי קאפה מעוצבים לתמונות, ג'ל לשיער שזוהר באולטרה ועוד".

בין המזרח לישראל – מהיבואן לצרכן

עם הביקוש המתגבר לאביזרים לפורים עולה גם הרצון להציע מחירים אטרקטיביים לקהל החוגגים. בימים בהם השוק מהמזרח נגיש ורבים מזמינים מחו"ל ציוד ואביזרים באופן פרטי, התחרות בענף היא גדולה. "ברור לנו שיש לצרכן הרבה אפשרויות ואנחנו רוצים להיות הפתרון הכי טוב עבורו", אומר חיים, "לכן, אנחנו מייבאים מסין את המוצרים המוצלחים ביותר, מהיבואן לצרכן ובמחירים מצוינים. אחד היתרונות החשובים שלנו מול הזמנה פרטית הוא שאצלנו הלקוחות יכולים להיות משוכנעים שהמוצר בטיחותי וראוי לשימוש".

חיים מדגיש כי כל המוצרים שנמכרים בחנויותיו (חנות סיטונאית בדרום תל אביב, חנות לקהל הרחב באור יהודה וחנות ווירטואלית ברשת הפועלת תחת השם  Party4U) עוברים אישור של מכון התקנים ומשרד הבריאות. "כמובן שבהגעה לחנות אפשר להתרשם ולמדוד את המוצרים, ליהנות משירות אישי ולקבל את הרכישה מיידית במקום לחכות להזמנה", הוא אומר.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה