הכוהנת הגדולה של הקוסמטיקה הרפואית



כשהגוף שלנו הוא הבית שלנו למה לא לטפח אותו כמו שצריך?
היא התחילה ברקיחת קרמים לבובות המשחק שלה בילדותה, והיום היא רוקחת קרמים מהגינה של המכון המפואר והוותיק שלה. כרמי בן שטרית הפכה למומחית שכל מי שסובל מאקנה ופצעונים יודע שהיא תגאל אותו מהמבוכה

המודעות ההולכת וגוברת לאסתטיקה משמחת את כרמי בן שטרית, קוסמטיקאית ותיקה מרחובות שהגשימה זה מכבר חלום ישן שלה – קליניקה שמוקפת גנים טרופיים הניבטים מכל חלון. לא סתם גנים טרופיים, אלא גינות של צמחי מרפא שהיא קוטפת בהן את הצמחים הנדרשים לה לטיפול יחד עם המטופלים שלה. זה נשמע פסטורלי ואסתטי כפי שזה צריך להיות במקצוע שלה, וזה ללא ספק מה שהופך את הקליניקה הוותיקה שלה למקום בעל אווירה יוצאת דופן והכנסת אורחים סבלנית וקשובה לכל מטופל.

כמה פעמים הבטיחו לכם תוצאות וזה לא קרה? פה, בכרמי קוסמטיקה, זה קורה כל הזמן

הגישה המיוחדת של כרמי מתחילה בסיפור האישי שלה בנעוריה, והלכה והשתכללה עם השנים פשוט משום שהוכיחה את עצמה. "היום אני יכולה להבטיח ללקוחות שלי שכספם יוחזר עם לא יהיו  תוצאות, משום שהשיטה שבניתי מבוססת על ניסיון עשיר, תחקור מעמיק ותדרוך נכון, ואין כזה מצב שאין תוצאות משופרות כבר לאחר שבועיים", היא אומרת לי בנחישות.

היא יודעת יפה מאוד שזה נשמע כמו מה שמפרסמים היו עלולים לכתוב בכל מקום, אבל תוצאות החיפוש בגוגל מוכיחות שכאשר מחפשים בעיות ספציפיות כמו פצעונים בישבן ושלל בעיות אסתטיות אחרות שמציקות לאנשים כיום, הקליניקה של כרמי יוצאת בין התוצאות הראשונות. זה מדבר בעד עצמו וכרמי מספרת  כעת מה הוביל אותה לכך.

כשמתחילים בלי ידע מקבלים רעב לעוד

"כשחסר היה לי ידע בעצמי בגיל 13-14 והתחלתי להתעניין בטיפוח עצמי, לא היה מי שידריך אותי ויזהיר אותי במה להשתמש וכיצד לא לגרום לעצמי נזקים", היא מספרת. "הלכתי לבית המרקחת ופשוט ביקשתי אלכוהול והשתמשתי בהם נגד פצעי הבגרות שהיו לי. גרמתי לעצמי נזק, כמובן בגלל הייבוש המוגבר, שתיקנתי מאז, אבל מאז היה לי ברור שאני מתחילה לחקור ולבדוק עד שאתמקצע בתחום הזה כדי לעזור לעצמי ולאחרים. היה בי הרעב לדעת עוד".

מסלול ההתמקצעות שלה הוביל אותה לפריז, ללימודי קוסמטיקה ובחזרה לארץ, לעבודה בפינת עבודה קטנה שלה בביתה. כבר אז ידעה שמה שהיא רוצה לעשות זה לחקור גם את השימוש בצמחי מרפא, כאלה שצומחים ממש בגינה שלה, ואותם היא תשלב בתכשירים שהיא רוקחת בעצמה. העיסוק בקרמים ובתכשירים הוא עוד אהבת ילדות שלה, עבודה בחומרים ובריכוזים השונים כדי להביא לשינוי ולשיפור המיוחל לכל הבעיות הכי מביכות של מטופלים.[יש לציין שכל החומרים בקליניקה באישור משרד הבריאות הישראלי ]

תשאול מדויק עושה חצי מהעבודה

השיטה שלה נשענת כולה על קבלת כמה שיותר מידע מדויק על אורח חייו של המטופל, על ההיסטוריה המשפחתית, על מצבו הרפואי ועל התרופות והטיפולים הרפואיים שהוא עובר. בגלל זה נוער מחויב לבוא לתשאול הזה עם הורה כדי לקבל כמה שיותר מידע – סיפור משפחתי, אלרגיה, מנהגים ותזונה ועוד. "חצי מהפתרון נמצא כבר בתשאול הזה שמוסר הכי הרבה מידע וכך אני יודעת בדיוק מה להתאים למטופל ומה לעשות כדי להתמודד עם הבעיה", היא אומרת. "שאר הטיפול מתבסס על החומרים שאני רוקחת ומשתמשת בהם מצמחי מרפא יעילים  שמוכיחים את עצמם, ומהתדרוך המדוקדק שלי למטופל. שמירה קפדנית על ההנחיות שלי מביאה תוצאות וזה בדוק. אני הרי זוכרת את התקופה שבה לי לא היה מי שידריך אותי וינחה אותי כיצד לנהוג, ולכן אני מקדישה המון זמן לכל מטופל כדי להנחות אותו בכל היבט בחיים שלו כדי למנוע את הישנות הבעיה שבה טיפל".

חלום ההתרחבות למכון משלה

לפני 25 שנה החלה בדרכה, כאמור, בפינת עבודה בחדרה. לאחר שנים, כשהחליטה שיש לה כבר מספיק מטופלים כדי לקחת את הסיכון ולבנות לעצמה מכון עצמאי בנכס משלה היא ידעה בדיוק מה שהיא רוצה וכך זה נראה היום – מקום קסום באמת שמוקף בחצר מלאה צמחים, ובו שבעה חדרים שבהם מעניקים טיפולים מגוונים מאוד לנשים ולגברים בכל הגילים. "זה משהו שבאמת השתנה עם השנים, שגברים באים לקבל טיפולי יופי, בעיקר אקנה ופצעים אבל גם הסרת שיער ועוד. ועדיין, הנשים הן הרוב. אני שמחה על העלייה במודעות של נשים לטיפוח שלהן".

היא מספרת על המגוון הגדול של לקוחות שהיא מעניקה לה פתרון לבעיות ויודעת שהיא נחשבת היום למעשה למומחית ולשם דבר גם לטיפולי יופי "רגילים", אבל בעיקר פותרת בעיות אקנה, פצעונים שונים בכל הגוף ובמקומות הנסתרים שמטופליה מתביישים לספר עליהם. הכל נמצא שם בתפריט הטיפולים שלה, כולל מקומות אינטימיים, כולל הסרת שיער והבהרת עור שהפכה מאוד פופולרית גם באיברים אינטימיים. עד כדי כך, אנשים סומכים עליה ובאים לקבל את הטיפולים המיוחדים שלה עם צוות המומחים שלה. היא עובדת בעזרת מכשור של אור כחול נגד חיידקי ה-P-Akne ובמכון שלה גם מכשור נוסף כמו לייזר, IPL וסינרון  לטיפולים נוספים.

 

כשהגוף הוא הבית הפרטי שלנו – תדאגו לו

הבעיות שנובעות היום מאורח החיים המודרני ומחוסר איזון בגוף ניכר גם אסתטית וקוסמטית, וכשכרמי מבטיחה ריפוי מאקנה היא עושה את זה על סמך אבחון מקיף וטיפול שגם נשען על התייעצות עם רופאים. היא מחייבת מטופלים להתגייס למען עצמם כשהמוטו שלה הוא שהגוף שלנו הוא הבית הפרטי שלנו ולכן חייבים להתייחס אליו בצורה הראויה, לטפח ולטפל בו ולא לפגוע בו. "הצלחה של טיפול נשענת תמיד על מחויבות של המטופל לעצמו", היא אומרת, "100% אחריות של התחייבות הם 100% הצלחה בטיפול". מהו הטיפ שהיית נותנת לכל מי שקורא אותך ורוצה לדעת מה הכי חשוב לקחת מההדרכה שלך?, שאלתי אותה.

"מניעה היא הטיפול הכי זול. טפלו בעצמכם בצורה נכונה כמו היגיינה עם סבון טוב ותזונה נכונה, אוורור הגוף ותנועה, וזה יחסוך מכם הרבה בעיות שתצטרכו לטפל בהן בגיל מאוחר יותר", היא אומרת, ושולחת לי מיד אחר כך יופי של טיפים למסכות פנים, כי ככה, היא, מורה ומדריכת יופי בנשמה.

אם יש לכם איזו שאלה או משהו  בתחום האסתטי שמפריעה לכם אני עומדת לרשותכם

 בטל'   08-9495127  או 0522757516

לפרטים נוספים :  IL.CO.WWW.CARMECOSMETICS.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה