תאורה לבית, כיצד עושים את זה היום



בעבר, כשאנשים רכשו תאורה לבית, בין עם זה לחדרי שינה ובין עם זה לחדרים אחרים, הנטייה שלהם היתה להסתכל אך ורק על האופן בו אמצעי התאורה משפיעים על מידת האור בבית מצד אחד ומצד שני על המבנה או באופן ספציפי על הגודל של גופי תאורה. המבחר לא היה גדול כמו היום ולכן גם לא היה ניתן להסתכל על פרמטרים נוספים שאמורים להיות מושפעים מהם.

 

אך כיום, כשאנחנו רוכשים גופי תאורה, ישנם היבטים נרחבים שמושפעים מהם וניתן לבחון אותם. הסיבה היא, שהמבחר הקיים בשוק, טכניקות העיצוב הן הרבה יותר מפותחות, וניתן ליהנות מהיבטים רבים יותר כשמתבוננים על גופי תאורה כאלה או אחרים. זו הסיבה גם שלא רואים תמיד אחידות בין סגנונות התאורה, במבנה אחד או בין מבנים שונים.

אנחנו יכולים לראות גיוון במוצרי תאורה, הן לבית והן למשרד או למקומות אחרים, בזכות העובדה שבמהלך השנים, לצד חנויות קטנות אשר מכרו, מאז ומעולם, גופי תאורה לבית, החלו להיפתח רשתות גדולות שמוכרות גופי תאורה מסוגים שונים וכן משנות התשעים אנחנו יכולים לראות גם אתרי אינטרנט שמציעים גופי תאורה במחירים מגוונים. בין החברות המובילות במכירת גופים אלוף אפשר למצוא את רזיאל תאורה אשר מציעה מגוון רחב של אמצעים לבית ולמשרד.

כיצד מתקינים אמצעי תאורה בבית בצורה חכמה

לפני שנצלול אל אותם פרמטרים שמשפיעים כיום על בחירת גופי תאורה לבית, חשוב לומר, כיום כל הנושא הזה של התקנת גופי תאורה נמצא תחת ידיו של מעצב תאורה. בניגוד לעבר, שהנושא לא היה נמצא תחת תחום מקצועי ספציפי ואם כן, אז לרוב תחת אחריותו של מעצב פנים, הרי שכיום נהוג להתקין גופי תאורה בהמלצת מעצב מקצועי, אשר יכול לקחת את כל הנתונים של המבנה מצד אחד, ואת כל הנתונים של גופי התאורה השונים מצד שני, ובסיכום הכללי שלהם לקבוע כיצד נכון לתכנן את המיקום שלהם, כך שהם יאירו בצורה יפה את המקום.

אנחנו יכולים למצוא מספר סוגים של תאורה לבית, כאמור. הסגנון הבולט כיום הוא שימוש בנורות ליבון, שצורכות פחות חשמל, ויכולות להתאים לחדרי שינה ולסלון. ניתן למצוא אותן בתור ספוטים בתוך התקרה, מה שמעניק עיצוב חלק ונעים לחלל החדר.

סוג בולט אחר של תאורה לבית הן של נורות הלוגן, שמשמשות לא פעם כנורות מרכזיות בחללים מסוימים, דוגמא סלון ומטבח, מדובר על נורות קטנות, שמחזיקות מעמד זמן רב ומעניקות אור חם בגוונים שונים.

במהלך השנים פחת השימוש בנורות לד ובנורות פלורסנט, שנחשבות אומנם חזקות, צורכות פחות חשמל, והן נחשבות גם פונקציונאליות אך מבחינת העיצוב שלהן, הן פחות אטרקטיביות לבית, לכן אנחנו נראה שימוש שלהם יותר במרחבים ציבוריים מאשר במרחבים פרטיים.

כשאנחנו בוחנים את הפרמטרים שמשפיעים על שימוש באמצעי תאורה, בין היתר לבית, אז אנחנו מושפעים הן מהגודל של המרחב, אופי השימוש בו, כמות האור שנכנס לבית, וכן עד כמה אמצעי התאורה בהם משתמשים חסכוניים בצריכת החשמל ומשפיעים בצורה חיובית על הסביבה, כך שלא נזהם אותה.

ברזיאל תאורה ניתן למצוא, מגוון רחב של אמצעי תאורה לבית ולמשרד. כאן אפשר למצוא צוות מקצועי שישמח לעמוד לרשותכם ולעזור לכם. ניתן לקבל מידע מפורט אודות אמצעי תאורה באתר החברה, וכן צוות מקצועי שיכול לעזור בתהליך הבחירה ולהסביר כיצד ניתן למקם את האמצעים השונים בצורה חיובית, כך שנהנה מתאורה אופטימאלית בכל חדר בבית.

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה