הסרת משקפיים בלייזר - שלבי הטיפול השונים



בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים בוחרים לעבור טיפול הסרת משקפיים בלייזר. מדובר בצעירים ומבוגרים שמבקשים להסיר את המשקפיים לצמיתות ולחזור ולראות בעזרת עיניהם ללא צורך בעזרה של שום אלמנט חיצוני.

 

ניתוח הסרת משקפיים בלייזר, הוא ניתוח שצבר עם השנים תאוצה ופופולאריות, בזכות זה שמדובר בניתוח קל, פשוט ומהיר וכן בזכות העובדה שלא מדובר בניתוח שדורש החלמה ארוכה או שלבי טיפול ממושכים. כמו כן, אחוז ההצלחה של הניתוח הוא גבוה מאוד, במיוחד אם מבצעים אותו במקום מקצועי ואמין, דוגמא אסותא אופטיק, בית החולים המוביל בישראל לניתוחי עיניים מסוגים שונים.

לפני שניכנס לשלבי הטיפול השונים, חשוב לציין, ניתוח הסרת משקפיים בלייזר יכול להתבצע החל מגיל 18, בהנחה ומדובר במצב של קוצר רואי או צילינדר, וכן במידה ומדובר במצב שהמספרים התייצבו לפחות למשך חצי שנה. יש להדגיש, שלא רק צעירים בוחרים לעבור את הניתוח אלא גם מבוגרים, אשר מעוניינים להסיר את המשקפיים לצמיתות, בוודאי אם הם עונדים משקפיים עם מספרים גבוהים. שכן בשלב מסוים אפילו במספרים אלו, זה יכול להיות בעייתי לעין ובכלל.

מה הם שלבי הטיפול של ניתוח הסרת משקפיים בלייזר

השלב הראשון של הטיפול, הוא השלב בו הרופא בודק את העיניים של המטופל. בשלב זה הרופא למעשה בוחן את מידת התאמתו של המטופל לניתוח. כאן חשובה מאוד אמינותו, מקצועיותו ורמת המחויבות של הרופא לאתיקה הרפואית. הסיבה היא, אם הוא בוחר לבצע את הניתוח ללא צורך או מבלי שהמטופל מתאים לעבור אותו, הרי שהוא עלול לגרום לו נזק. לכן חשוב לגשת לרופא ולמרכז רפואי, שאכן עומדים בכללים אלו.

בשלב השני, הצוות הרפואי יבחן את דרך הטיפול. ההחלטה על דרך הטיפול המתאימה תתקבל אחרי שיתקבלו כל הנתונים אודות העין וכן אודות מצבו הבריאותי של המטופל. אומנם לניתוח הסרת משקפיים בלייזר אין השפעה על מצב בריאותו של המטופל, אך אם הוא לא נמצא מתאים לניתוח כזה, למשל, אם הוא חולה לב, אישה בהריון או מסיבות אחרות, הרי שעלול להיגרם לו או לה נזק.

בשלב השלישי, הרופא יסביר למטופל על הניתוח ויענה לו על כל שאלה בנושא. שלב זה הוא חשוב, מאחר וזה השלב בו המטופל יכול לעלות את כל הסייגים והחששות שלו מהניתוח. בשלב זה הוא יכול לעלות כל שאלה שהיא בשביל להבין מה בדיוק הוא אמור לעבור, כיצד, ומה התוצאות הצפויות לניתוח.

בשלב הרביעי, הרופא יבצע בדיקה מקיפה בשביל לאבחן מהו מצב הראייה האופטימאלי אליו ניתן להגיע. בשלב זה, הרופא גם יעביר הנחיות שונות למטופל, כיצד עליו לנהוג לפני הניתוח. למשל, הסרת עדשות מגע, מה מותר ומה אסור לו לעשות לפני ואחרי הניתוח.

ביום הניתוח עצמו, יגיע המטופל עם מלווה למרפאה, כשעתיים לפני מועד הניתוח, רצוי להגיע עם בגדים נוחים, ללא איפור, והכי חשובים נינוחים ורגועים. אחרי תהליך קבלה קצר, יתחיל תהליך של הכנה לניתוח, לאחר מכן טשטוש והרדמה של האזור בעזרת טיפות עיניים, ובשלב הזה יתחיל טיפול לייזר. הטיפול עצמו נמשיך מספר דקות, בסופו יועבר המטופל לחדר מנוחה, ואחרי מספר שעות הוא יחזור הביתה.

כאמור, על מנת שהטיפול יתבצע בצורה מקצועית וטובה, יש לבצע אותו במרכז רפואי ברמה גבוהה. לשם כך אתם מוזמנים לפנות לאסותא אופטיק, מרכז רפואי לטיפולי עיניים. אתם מוזמנים לפנות לצוות המקום עוד היום ולקבוע תור בהקדם האפשרי לניתוח הסרת משקפיים בלייזר.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה