שילוב נכון של אטרקציות לחתונה



נושא האטרקציות לחתונה לפעמים נלקח ע"י הזוגות שכמשהו שעדיף שיהיה כמה שיותר ממנו בחתונה, כי כך האורחים ייהנו יותר.

 זה ממש לא נכון. אטרקציות יכולות להוסיף המון עניין וצבע לחתונה, אבל יחד עם זאת, זה יכול להכביד על התקציב שלכם כמו גם ליצור עומס יתר. המדריך הקצר הבא, נועד לספק לכם מידע על האופן בו כדאי לשלב את האטרקציות בחתונה שלכם על מנת שגם אתם תהיו מרוצים וגם האורחים שלכם.

קודם כל יש לחשוב על פיזור נכון של התקציב

הכוונה היא לא רק תקציב לאטרקציות אלא התקציב הכללי של החתונה. כדאי לפזר את התקציב בצורה נכונה, כך שקודם כל הדברים הכי חשובים, כמו תקליטן ואוכל, יקבלו עדיפות ורק אחר כך הדברים האחרים. אתם בהחלט לא צריכים להוציא 10 אלף ש"ח על כך, אבל תקציב של כמה אלפי ₪ בעבור אטרקציות לחתונה הוא סביר ביותר. 

טיפ: תמיד כדאי למצוא דרך כיצד לחסוך. למשל הזמנתם צלם מגנטים? תבדקו האם הוא מספק גם אטרקציות לחתונה. רבים מהם מספקים כך שכדאי להשוות מחירים מול ספקי אטרקציות רגילים. 

התאימו את האטרקציה לאופי החתונה

זוגות רבים היו משקיעים במיתוג חתונות. למשל חתונה אביבית או חתונה פרועה בסגנון מסיבת טבע. לכן חשוב כל-כך להתאים את האטרקציות לאופי של החתונה. אטרקציית פול-מון לחתונה, נועדה בדיוק בשביל מי שרוצה לעשות חתונה בקונספט פסיכדלי משוחרר. יחד עם זאת, נצלו אותה נכון. אל תשמרו אותה לסוף כאשר רק החברים הכי טובים שלכם נשארים, נצלו אותה החל מהחלק השני של החתונה. עושים חתונה בסגנון לטיני? הזמינו רקדניות סמבה. עושים חתונה אביבית? הזמינו עמדת שזירת פרחים. אטרקציה זו הולכת ותופסת תאוצה עם הזמן והיא מתאימה גם לחתונות יום שישי.

הימנעו מכפל אטרקציות 

נדיר מאוד למצוא היום חתונה שאינה כוללת אטרקציות לרחבה. יחד עם זאת, אין צורך להגזים ולהזמין 2 סוגים. הזמינו או כובעי בלונים או זוהרים לחתונה. שני הסוגים זאת גם הוצאה כפולה וזה גם משהו שיכול אפילו קצת להעיק על האורחים שלכם. אטרקציה אחת במקרה הזה בהחלט תספיק.

אטרקציות כניסה לחופה

זוגות רבים מתכננים את האופן שבו הם יכנסו לחופה, כולל האטרקציות שיצרו את האווירה, עוד לפני שהם מחפשים אולם. אבל לא לכל אולם יתאימו האטרקציות הרצויות. לכן, מה שחשוב לעשות הוא לבדוק מה מתאים ומה לא. למשל יש אולמות שבהם אסור לשים זיקוקי דינור בדרך או ליד החופה בגלל התקנות וסוג המבנה. קחו זאת בחשבון. תמיד אפשר לשים בדרך נורות לד. זה לא פחות יפה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה