קורס איפור קבוע – ביוטי לוק



תחומי האסתטיקה השונים זוכים בעשור האחרון לעדנה מיוחדת, הן בתקשורת שם הם מקבלים חשיפה בולטת, הן במסגרת מרכזים שונים שם ניתן לעבור טיפולים רבים ומורכבים והן במסגרות לימודיות בולטות שם ניתן ללמוד קורסי אסתטיקה במטרה לעסוק בתחום.

 

קורסי אסתטיקה אלו, מושכים אליהם נשים אך גם גברים מתוך כוונה ללמוד את התחום ולעסוק בו, עם זה באופן עצמאי ועם זה כשכירים במרכזי אסתטיקה שונים. בין הקורסים הבולטים של השנים האחרונות, אנחנו יכולים לראות קורס איפור קבוע.

איפור קבוע הוא תחום שהפך בשנים האחרונות להיות מאוד פופולארי בקרב נשים אשר רוצות ליהנות מאיפור בשפתיים, עיניים, גבות, וכן בחלקים אחרים בפנים. הרעיון הוא, שבאמצעות שיטת קעקוע מיוחדת של החדרת פיגמנט צבע אל תוך עור, נהנית המטופלת מאיפור קבוע שמחזיק מספר שנים. תהליך זה מתבצע ללא הרדמה, בטיפול קצר מאוד, בהתאם לסוג העור וצבעו. הטיפול מתבצע במרפאות ומרכזים אסתטיים שונים.

טיפול איפור קבוע ניתן על ידי גורמים מוסמכים, גורמים אשר למדו את התחום באופן מעשי ומכירים את הנושא גם מבחינה תיאורטית, כלומר יודעים להבדיל בין סוגי עור, סוגי פיגמנטים, מאפיינים של איפור קבוע ועוד. על מנת לעסוק בתחום באופן מקצועי ואמיתי, כאמור יש ללמוד אותו, ואת זה ניתן לעשות בקורס איפור קבוע.

מה לומדים במסגרת קורס איפור קבוע, ומה חשוב לבדוק לפני שנכנסים לקורס זה

קורס איפור קבוע, הוא קורס שנמשך מספר שבועות, כל מפגש בו נערך מספר שעות. במהלך הקורס שנערך בבתי ספר מקצועיים לאיפור ומקצועות האסתטיקה, לומדים הן את החלק המעשי והן את החלק התיאורטי.

בחלק התיאורטי, לומדים כאמור על סוגי העור, המאפיינים שלהם, כיצד יודעים להתאים סוג איפור לסוג איפור, על ההבדלים בפיגמנטים שיש להשתמש בהם, כיצד משתמשים במכשור הרפואי, כיצד מציעים טיפול למטופלת ועוד.

החלק המעשי כולל הסברים מלאים על תחום האיפור בכלל ואיפור קבוע בפרט, כיצד מדגישים קווי ריסים וגבות, איך מתחמים שפתיים, מה זו שיטת השערה, כיצד יודעים להבדיל בין הצבעים והחומרים השונים ועוד. בחלק זה גם יתבצעו טיפולים לדוגמא, על מנת שכל אחד מהתלמידים והתלמידות יגיעו עם ניסיון מסוים לעבודה.

חשוב לציין שבמהלך הקורס, מקבלים הרצאות מגורמי מקצוע רבים, הן על אופי העבודה, טכניקות ושיטות, כמו כן על סכנות שנחשפים אליהן בזמן העבודה וכיצד מתמודדים איתן. התלמידים לומדים על תופעות לוואי שונות במטרה שידעו כיצד להתמודד איתן בצורה חכמה ויעילה בזמן אמת.

לפני שנרשמים לקורס איפור קבוע, ישנם כאמור מספר דברים שצריך להתייחס אליהם.

ראשית, יש לבחון מי בדיוק מעביר את הקורס ומי עומד מאחוריו. חשוב שהגורמים שעומדים מאחורי הקורס יהיו בעלי ניסיון מעשי בתחום, חשוב בוודאי שיהיה להם ניסיון בתחום ההוראה.

שנית, חשוב לדעת כמה שיעורים מועברים במסגרת הקורס, מה הם כוללים, אילו תחומים נכללים ואילו לא. צריך לשים לב, אם הנושאים שלא נכללים הם חשובים או שניתן ללמוד אותם במהלך הזמן, במסגרת העבודה.

שלוש, יש לבחון כמה תלמידים יש בכיתה, באיזו כיתה מדובר, וכמובן היכן נערך הקורס, האם מבחינה תחבורתית משתלם לנו ללמוד שם.

ארבע, צריך לבדוק כיצד הקורס עוזר לנו למצוא עבודה כשנסיים אותו, האם הקורס מקשר אותנו למרכזים ומטפלים, או שרק מעניק לנו ידע מקצועי ואת שאר העבודה עלינו לבצע בעצמנו.

אם אתם מחפשים מקום שיעניק לכם את כל הכלים הנדרשים בתחום של איפור קבוע, אתם מוזמנים לפנות אל ביוטי לוק, בית ספר מוביל למקצועות האסתטיקה, אשר בין היתר אפשר למצוא בו קורס בתחום של איפור קבוע.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה