על ספריית קומיקס כבר שמעתם?



יוזמה של ספרן, פריק קומיקס, ברשת הספריות כותר ראשון הולידה פיילוט של ספריית קומיקס מדליקה ובה 300 פריטים מסדרות קומיקס ועד לרומנים גרפיים שלמים, כולם באנגלית *
מנהלת הרשת: "קומיקס הוא ז'אנר ספרותי לכל דבר ועניין שמתאים לכל גיל, ללא הבדלי מוצא, רקע חינוכי ומין"

הידיעה הבאה לא מכוונת רק לקהילת הקומיקס בישראל אבל הם בהחלט מוזמנים לספריית הקומיקס בראשון לציון. כ-300 פריטים, החל מסדרות קומיקס ועד לרומנים גרפיים שלמים, כולם באנגלית, מחכים לכם בספרייה שנולדה מיוזמתו של ספרן כותר ראשון, פריק קומיקס- ישי קורן.

הספרייה החדשה נמצאת בתוך ספריית יצחק שדה שברחוב רמז דוד ומציעה קומיקסים של גיבורי- משתי ההוצאות הגדולות מארוול ו-DC Comics מבית האחים וורנר.

גם ז'אנר הקומיקס העולה מארץ השמש העולה ניתן למצוא בספריות- מנגות ביפנית שתורגמו לאנגלית. האוסף ממוין לפי שכבות גיל, החל מצעירים ועד למבוגרים, במטרה להקל על הקוראים את החיפוש ולהתאימו למגוון רב של טעמים. "בשנתיים האחרונות אני קורא ואוסף קומיקס ולא היה לי עם מי לדבר על זה ולחלוק חוויות" מספר קורן "הצגתי את הרעיון למנהלת הספרייה והתחלנו לפתח את זה. שמחתי לגלות שלא רק אנחנו התלהבנו. יש כאלה שמגיעים לספרייה וכשהם מגיעים לקומיקס אפשר לראות איך החיוך זורח להם על הפנים והם לא מאמינים שיש את זה פה."

מנהלת רשת "כותר ראשון", נועה מיכאלי-לוי, הוסיפה: "ה'אני מאמין' שלנו הוא שקומיקס הוא ז'אנר ספרותי לכל דבר ועניין שמתאים לכל גיל, ללא הבדלי מוצא, רקע חינוכי ומין". זהו כלי חזותי מדהים שמחבר בין אנשים, מעשיר את הדמיון, וכמובן מבטיח שעות מרובות של כיף ועניין גם עבור 'שועלי קריאה' ותיקים וגם עבור קוראים ומתנסים חדשים".

רשת כותר ראשון המונה תשעה סניפים ברחבי העיר מבקשת להנגיש את הספרייה ובכלל לחזק את תרבות הקריאה בעיר. במסגרת זו חנכה לאחרונה הרשת את הספרייה הדיגיטלית בחוף הים. מדובר בכוננית ספרים וירטואלית שהוצבה ברחבת הכניסה הראשית של חוף הים והמתרחצים יכולים להגיע עם הטלפון הנייד שלהם או אייפד/טאבלט ופשוט להוריד ספרים דיגיטליים ללא תשלום בכפוף למילוי טופס ההרשמה דיגיטלי לספרייה.

ספריית הקומיקס ממוקמת ברחוב רמז דוד 6. שעות הפעילות הן 14:00-19:00 בימים א', ב', ג', ה' וביום שישי בשעות 9:00-13:00. במהלך חופשת הקיץ הספרייה תהיה פתוחה גם בימי שני וחמישי בשעות הבוקר 9:00 עד 13:00.

צילום: ישי קורן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה