בקהילת 'שובה ישראל' נערכים לעזור למשפחות נזקקות בציוד לימודי תיקים,כלי כתיבה ועוד .



בהוראת כבוד קדושת האדמו"ר רבי יאשיהו יוסף פינטו שליט"א בקהילת 'שובה ישראל' נערכים לעזור למשפחות נזקקות בציוד לימודי תיקים,כלי כתיבה ועוד .מנהל הפרויקט: "זה חשוב שילדים נזקקים יוכלו ללכת ללמוד עם כל הציוד הנדרש" אלפי משפחות נזקקות שלא יכולות להרשות לעצמן את ההוצאות הרבות לקראת השנה החדשה,שנת הלימודים יעזרו מעמותת ״שובה ישראל״ בנשיאות כבוד האדמו"ר פינטו שליט"א שהתגייסו לעזור להם לצורכי הציוד .

תמונת אילוסטרציההחזרה ללימודים בעוד כחודש חוזרים למחברות, הספרים והילקוטים. זה אולי נראה לנו מובן מאליו, אבל לא לכולם יש את האפשרות לרכוש ציוד לימודי ובכדי לתקן את המצב הזה,ולשמח ילדים ממשפחות נזקקות התקבצו בקהילת 'שובה ישראל' בהוראת כבוד האדמו"ר פינטו והחלו במארז תיקים, קלמרים ומוצרים נוספים של ציוד לימודי למען תלמידים נזקקים.

הציוד שינתן ,סרגלים, עפרונות, מדבקות, מחברות, קלמרים ועוד מכל טוב ברמה ובאיכות גבוה מאד. בקצב מהיר אורזים המתנדבים את הערכות, אחד מכניס לקלמר את העפרונות, אחר מכניס לילקוט את המחברות וכן הלאה.

בין מארז למארז תפסנו לשיחה את יוזם הפרויקט מקהילת שובה ישראל אליהו סוויד שאמר לנו ,כבוד האדמו"ר פינטו ביקש שנשמח ילדים נזקקים בציוד לבית ספר ,מיד התגיסו חסידי כבוד האדמו"ר פינטו בארץ ובעולם עשירי עולם התגיסו לרכוש ציוד לימודי מכל טוב ברמה איכותית.

ההרגשה להעניק לילד תיק חדש עם כל הציוד המתבקש לכיתה שעולה זו זכות גדולה לעלות חיוך על ילדי ישראל.

רווה אופיר ממתנדבי הפרויקט אומר ,אני זוכר שהייתי ילד כמה שמחה היה לרכוש הציוד החדש ההכנות לשנת לימודים חדשה,עכשיו שנחלק למשפחות נזקקות הציוד ,אני בטוח שהשמחה מנת חלקם של הילדים היקרים ,אשרינו שיש לנו מנהיג צדיק האדמו"ר פינטו שמנהיג אותנו לתת ולסייע לחלשים בחברה.

אליאל : באנו לעזור לארוז תיקים וכל מיני דברים למשפחות נזקקות שאין להם כסף לקנות את כל הדברים שצריך לבית הספר, אנחנו מכניסים לתיקים את הדברים שחסר להם ואז שולחים להם.

מאור נפש מתנדב בפרויקט: ארזנו תיקים לילדים שמתביישים לבוא לבית ספר כי אין להם בעצם עם מה לבוא לבית ספר,לכולם יש תיק ורק להם אין תיק אז הם מתביישים לבוא. שובה ישראל מביאים את הדברים שהילדים צריכים ואנחנו אורזים להם את התיקים שיהיו מוכנים לחזרה לבית הספר בתיאום לכיתה שהילד עולה.

אליהו סוויד ממארגני המיזם מוסיף : זו כבר כמה שנים שאנחנו עושים את הפרויקט הזה של חלוקת תיקים וציוד בית ספרי,משנה לשנה אנחנו מקבלים יותר פניות ממשפחות נזקקות הורים, מורים, הנהלות של בתי ספר כולם פונים כדי לספר על ילדים שבאים עם ילקוטים קרועים או שבאים אפילו עם שקיות לבית הספר.זה דבר שלא נתפס, במדינת ישראל יש שפע מותגים , ומצד שני אתה רואה ילדים שבאים לבית הספר עם שקית. מה גם שאותו הילד עם השקית ביד בדרך כלל הכריך שלו נראה בהתאם, הבגדים שלו נראים בהתאם.

אנחנו רוצים לגדל את דור העתיד וכשילד גדל כאן בחוסר, זו בעיה מאוד מאוד קשה. כמה זכינו שיש לנו מנהיג קדוש האדמו"ר פינטו שליט"א שהוא סמל הנתינה בדור למען החלשים,בהזדמנות זו יש לי לציין שכל הפרויקט יעמוד לרפואתו השלמה של כבוד האדמו"ר רבי יאשיהו יוסף פינטו בן הרבנית זהרי.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה