קיץ בראשון לציון - מסיבת הרחוב חוזרת ופותחת קיץ גדוש באירועים ופעילויות



אינפקטד משרום ונצ'י נץ' – על במה אחת * מסיבת הרחוב המצליחה, חוזרת ותתקיים ברחוב ברוטשילד בשישי הקרוב * בנוסף קיץ גדוש של אירועים ופעילויות: הופעות סטנד אפ, עיר הילדים והנוער, לילות אקטיביים, מסיבות בריכה ועוד

 המותג הראשל"צי- מסיבת רחוב "בא לי טוב", חוזר ובענק. ביום שישי הקרוב (24.6.16) יגדשו את רחוב רוטשילד בעיר אלפי צעירים ומבלים במסיבה הענקית הפותחת את חופשת הקיץ. על ארגון והפקת האירוע אמונה החברה העירונית בראשות אלי פולק בשיתוף אגף הנוער והצעירים, אגודת הסטודנטים המכללה למינהל ורומי יחסי ציבור. הכניסה חופשית.

אות הפתיחה יינתן ב-13:00 בצהריים כשעל הבמה המרכזית, שתמוקם בצומת רמז-רוטשילד, יעלו הפנדה דיג'ייז (כפיר אוסדון, אילן מור, קובי מלכה וגל ברכה) שיחממו את האווירה במוסיקת האוס ומיינסטרים עם הגברת הראשונה של ההאוס ליידיL .

אחריהם יעלה הראפר הלוהט נצ'י נץ' ובשעה 16:00 תעלה אחת הלהקות המצליחות בעולם, הלוא הם אינפקטד משרום.

לאורך הרחוב ההומה צפויות אטרקציות נוספות כמו מתנפחי מים ענקיים, שדרת אמנים מקומיים, במת זומבה (ברחוב גורדון) בניצוחה של המנטורית להרזייה ולאורח חיים בריא, רחלי בטאן.

במה אלטרנטיבית נוספת תוקם באיור רחוב הרימון שתכתיב צלילי האוס נוסח החתול והכלב בניצוחו של הרזידנט של המועדון התל אביבי, כפיר שלי.

המסיבה הגדולה תהיה יריית הפתיחה לקיץ גדוש אירועים ופעילויות לצעירים ובני נוער. במרכזי הנוער יתקיימו הופעות סטנד אפ מה-22 ביוני ועד ה-9 באוגוסט. בתפריט הסטנד אפ: מני עוזרי, אמירם טובים, דניאל אסייג ויוסי פנסו. בגזרת ההופעות מוניקה סקס, ג'ין בורדו ונועה קירל. יש להתעדכן במועדים דרך פורטל צעיראשון.

גם השנה יתקיימו "לילות אקטיביים" שבהם יתקיימו פעילויות ספורט, ערבי פלייסטיישן, ערבי בישול, הרקדות, מופעי להקות צעירות ופעילויות רבות נוספות לשעות הקטנות של הלילה. הפעילויות יתקיימו מהשעה 22:00 ועד 1:30 בלילה ב-12 מרכזי נוער בעיר. גם לנוער הדתי יתקיימו פעילויות לילות אקטיביים בימי שלישי במועדון ה"תדר"

עוד לא סיימנו, ביוזמת פרלמנט הנוער, יורחבו שעות השהייה בגנים ציבוריים ומגרשי ספורט ב-27 מוקדים ברחבי העיר שיהיו פתוחים ומוארים. מתחם הסקייטפארק יהיה פתוח כל השבוע עד שלוש לפנות בוקר. מתחם הסקייטפארק יהיה פתוח כל השבוע עד שלוש לפנות בוקר.

השנה יערכו שתי מסיבות בריכה בקאנטרי 360 במערב וכן שש מסיבות בחוף בגן השחפים בימי רביעי החל מה-26.06. מסיבת ראש אחד תתקיים בלייב פארק ב-4.8.2016 בהשתתפות האומנים: בויבנד, נועה קירל, סטטיק ובן אל תבורי, קטריקס ודורון ביטון.

אגב, קווי הלילה יסייעו לצעירים ובני הנוער להגיע למוקדי הפעילויות השונים.

ראש העירייה, דב צור: "הכנו מגוון רחב של פעילויות במרכז הנוער בשכונות. תנפשו, תבלו ותשמרו על עצמכם". משנה לראש העירייה, חבר המועצה ומחזיק תיק הנוער והצעירים, דורון אוזן, אמר כי חופשת הקיץ עבור צעירי ראשון לציון תהיה גדושה ומהנה במיוחד "נמשיך להשקיע ולתת לבני הנוער ולצעירים בעיר את האפשרות לבלות כאן, בראשון לציון".

מחזיקת תיק התרבות, חברת המועצה, קרן דנה ג'דה, הוסיפה: "בקיץ הזה ייהנו התושבים ממופעים מגוונים ופעילויות נפלאות לכלל הגילאים כי ראשון היא עיר לכל המשפחה. כייף לפתוח את אירועי הקיץ עם מסיבה לצעירי העיר, אני מזמינה את כולם להגיע וליהנות".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה