חשד לרצח כפול בראשון לציון



בת ה-30 שנמצאה היום (רביעי) ירויה לצד בן זוגה בדירתה בראשון לציון הגישה לפני שלושה ימים תלונה על כך שבן זוגה לשעבר איים לרצוח אותה.

בעקבות זאת היא נשלחה למעון לנשים מוכות, אך עזבה אותו היום מרצונה. היא זומנה הבוקר לתחנת המשטרה בניסיון לשכנעה לשוב למעון, אך היא לא הגיעה. המשטרה מנהלת מצוד אחרי בן זוגה, בחשד שרצח את השניים, אחרי שלא הצליחה לתפוס אותו בימים שקדמו לאירוע.
 
לפי המשטרה, ביום ראשון הגיעה האישה לתחנת המשטרה בעיר ודיווחה כי בן זוגה לשעבר, עבריין מוכר למשטרה מתחום עבירות הרכוש, מאיים עליה ועוקב אחריה. הקצין התורן הודיע לה שנשקפת לה סכנה גדולה ואנשי הרווחה של העירייה הוזעקו ולקחו תחת חסותם את שני ילדיה, בני שש ושלוש. המשטרה הבהירה לאישה כי היא צריכה לעבור למעון לנשים מוכת והיא הובאה לשם על ידי ניידת.

עד הבוקר (רביעי) שהתה האישה שנורתה למוות בראשון לציון לצד בן זוגה, במעון לנשים מוכות בשל אלימות ותלונות על איומים מצד בן זוגה לשעבר. האישה, בת 29, נמצאה ללא רוח חיים על ידי אמה לצד בן זוגה הנוכחי, בן 34, אחרי שלא ענתה לשיחות טלפון חוזרות ונשנות מצד האם. מאז הדיווח למשטרה ולמגן דוד אדום מתנהל מצוד אחר בן הזוג לשעבר של הנרצחת החשוד במעשה, כאשר בשעות האחרונות פועלים כוחות מיוחדים באחד מיישובי האזור בניסיון לאתרו.

בתקופה האחרונה התלוננה האישה כמה פעמים נגד בן זוגה לשעבר בטענה שהוא מאיים על חייה. התלונה האחרונה הועברה למשטרה לפני כמה ימים. ממלא מקום ראש עיריית ראשון לציון, מוטי עג'מי, סיפר כי הנרצחת לא הייתה מוכרת לרשויות הרווחה בעיר עד תחילת השבוע, כאשר הגישה את התלונה האחרונה נגד בן זוגה לשעבר.

"יום ראשון הייתה הפעם הראשונה שנודע לנו עליה, כשהמשטרה הודיעה לעובדת הסוציאלית שהיא אוימה ברצח", סיפר עג'מי, מחזיק תיק הרווחה בעירייה. "הוחלט למצוא לה מקום במקלט לנשים מוכות. היא הובאה לשם במונית על ידי הרווחה והיא שהתה שם עד היום בבוקר. היום קיבלה העובדת הסוציאלית טלפון שבו הודיעה לה האישה שהיא חזרה לביתה. היא אמרה שהיא עם אמה והחבר שלה, שהיא מוגנת. העובדת הסוציאלית הפצירה בה לחזור למעון, אך היא סירבה".

בשעות הצהריים הגיעה למקום אמה של הצעירה אחרי שזו לא ענתה לשיחות הטלפון שלה. דלת הדירה הייתה פתוחה ובמקום נמצאו השניים, בני זוג מזה מספר שבועות, כשהם ללא רוח חיים. יתכן כי השניים נורו כמה שעות לפני שנמצאו גופותיהם. עד כה לא אותר בזירה הנשק שבו בוצע הירי. 

מחקירה ראשונית עולה חשד כי מדובר ברצח כפול, זאת לאור העובדה שלא נמצא כלי הנשק במקום. מהפרטים עולה חשד כי החשוד, שזהותו ידועה למשטרה, הגיע אל הדירה שבה היו השניים בקומה העשירית בבניין מגורים בעיר, דפק על דלת הדירה וכשהשניים פתחו אותה, הם נורו למוות. מבדיקה שנערכה עלה כי לפני כמה ימים התלוננה הנרצחת נגד בן זוג שלה לשעבר.

קרדיט: מאור צור חדשות 10


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה