10 דברים שרווקות לא סובלות בחתונות



"אנשים חושבים שזה שאת רווקה זה הדבר הכי נורא בעולם, עושים לך פרצוף של רחמים עם ניצוץ של תקווה. לא כל אשה חולמת על חתונה, ילדים ומשפחה. שחררו או שתכירו לי בחור ממש שווה".

מסיבות טרום החתונה-
לא, אין לי זמן לתכנן לך מסיבת רווקות.

לא, אני לא רוצה מטרוסקסואל שיהיה חשפן מרוח בשמן שנראה יותר טוב ממני בחוטיני ואני חושבת שמלא "בולבולים" קטנים באין ספור צבעים ודוגמאות משעשעות זה לא מה שירים את המסיבה. אם אנחנו לא קרובות משפחה או חברות ממש טובות תחסכי ממני את ההוצאה המיותרת והערב המשעמם הזה. כנ"ל את טקס החינה.

"ובן זוגה"-

אנשים שמזמינים אותי לחתונה שלהם אמורים לדעת שאין לי בן זוג כרגע, אם הם חושבים שהם מספיק קרובים כדי להזמין אותי לחתונה. לא רק שאתם מתחתנים אתם גם דואגים להזכיר לי שאני לא. תודה.

סידור ישיבה-

כשאת בת כמעט 30, את מגיעה לשולחן של הח'ברה ומגלה שנותרת, במקרה הגרוע, הרווקה האחרונה. כולם יושבים "זוגות- זוגות" ואין לי אלא לחשוב לעצמי ש- חן זה נח (בשיכולל עיצורים) ולהזמין את כולם אליי לתיבה.

השמלה-

בין אינספור השמלות הקטנות והשחורות שיש לכל אחת מאיתנו, חתונה היא סיבה מאוד טובה עבור כל אשה להרחיב את המלתחה שלה ולהתפנק בשמלה חדשה.

אין דבר יותר מבאס מלהגיע לחתונה ולראות שמישהי נוספת לובשת את אותה השמלה, במיוחד אם עליה היא נראית טוב יותר.

הכוס של היין-

כן, ברור שאני חושבת שאם אני אקח שלוק מכוס היין שהייתה בחופה, אני אתעורר למחרת החתונה שלכם ואמצא את אהבת חיי.

תחסכו ממני את העברת החיידקים הזאת והאמונות הטפלות שלכם. תודה.

מבנה החתונה המסורתי-

חופה> סלטים> ריקודים> מנה ראשונה> הזוג הצעיר בריקוד הסלואו הראשון> כל הזוגות מוזמנים להצטרף > קרחנה> רגע, עצרו הכל- זה הזמן למנה העיקרית> אכלתם? שתיתם מספיק? יאללה קומו לרקוד עוד מעט יהיו טראנסים> קינוחים שנמסים על השולחנות וחיפוש אחרי בקבוקי מים.

אני רווקה, מה אני אמורה לעשות בזמן הסלואו? לנדוד במחשבות למסיבות הכתה במקלט ולחשוב כמה זה עצוב שויטני יוסטון מתה?

השמלה של הכלה-

שומעת "וומן"? אני מבינה שעיצבו לך את השמלה כך שיהיה לך בד מתנפנף וכל החברות שלך ירימו לך את השמלה וירקדו סביבך במעגל, וזה לא שאני לא מפרגנת אבל אפשר לוותר על האקט הזה? נפנוף שמלה היה באופנה בערך כשירדנה ארזי הייתה להיט.

"לבנה זוהרים"-

לא יודעת מי המציא את הטרנד הזה שכאילו לא מספיק שכולם שיכורים ונוטים להביך את עצמם, הם גם נראים נורא מטופשים עם גיטרה מתנפחת, משקפי תריסים ושרשרת דולפין מנצנצת. רגע, יש גם שרשרת הוואי? אפשר אחת?

"בקרוב אצלך"-

אנשים חושבים שזה שאת רווקה זה הדבר הכי נורא בעולם, עושים לך פרצוף של רחמים עם ניצוץ של תקווה. לא כל אשה חולמת על חתונה, ילדים ומשפחה. שחררו או שתכירו לי בחור ממש שווה.

התמונות שבאלבום-

ומאז ועד עצם היום הזה החברה שהתחתנה תעלה אלבומים בקצב מסחרר לפייסבוק שמתעדים את כל השלבים הכיפיים - איך איפרו אותה, איך עשו לה שיער, איך היה המפגש המרגש, איך הם הצטלמו בספונטניות ביער ובקפה השכונתי, עוד שלושה אלבומים של האירוע עצמו ואלבום נוסף של ירח הדבש.

אחר כך יהיו אלבומים של הילדים ופייסבוק משותף עם הבעל. בעברית.

אה, ועוד משהו, יש תמונה שלי שיכורה גמורה, רוקדת על השולחן עם אודם מרוח, מקפיצה את הסבתא של החתן על הכתפיים. יש מצב שתורידו את התמונה שלי מהאלבום כשתסיימו להעלות את כל התמונות שלכם?

תודה ושיהיה במזל טוב.

 

 

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה