עידן מימון פורש



תם עידן בכדוריד הישראלי: אחרי 25 שנה כשחקן כדוריד מקצוען, עידן מימון הודיע היום (ראשון) על פרישה מהענף. השחקן, שהחל את דרכו בהפועל ראשון לציון ב-1990, החליט היום שדי, הוא לא יכול לשחק יותר, ופרש.

עידן מימון זכה ב-13 אליפויות בישראל עם הפועל ראשון לציון וכן ב-12 גביעים. כמו כן, מימון היה שותף להישג השיא של הקבוצה, כאשר היא הגיעה לרבע גמר ליגת האלופות והפסידה לקיל הגרמנית. יתר על כן, מלבד הקדנציות בראשל"צ, מימון גם שיחק בגרמניה במדי פולינגן וגופינגן.

"ברצוני לברך את מכבי ת"א על זכייתה באליפות המדינה. היום אחרי 25 שנים כשחקן בוגר, מתוכם 23 במועדון הפועל ראשל"צ, הגיע הרגע שלי להכריז על פרישה ממשחק פעיל", הודיע עידן מימון במסיבת העיתונאים. "אי אפשר לשחק כל-כך הרבה שנים בלי שתהיה לך תשוקה. אלמלא הכתף המפורקת שלי אולי המפגש הזה לא היה מתקיים בכלל, אבל הגוף אותת לי שדי, מספיק. אני עובר כעת לפרק ב' בקריירה, שהחל לפני מספר חודשיים, אמנם זה היה פרק של מאמן-שחקן, אבל כעת אני אהיה רק מאמן".

סיכום הקריירה: "לא חלמתי בחלומות הכי ורודים שלי שאגיע לגיל הזה ואשחק, באמת שהתברכתי. אני מאחל לענף שיקומו עוד הרבה שחקנים גדולים שיתרמו לכדוריד, לנבחרת ובסופו של דבר זה יעשה טוב לכולנו. הייתי הראשון שהגיע לגרמניה, לקחתי שם שתי אליפויות והייתה לי את האפשרות ולהמשיך לשחק בבונדסליגה, אבל ויתרתי על החלום וזה הדבר היחיד שאני יכול להגיד שטעיתי. התמזל מזלי להיות חלק מהאגודה המפוארת הזו. המועדון הכי מפואר ומעוטר במדינת ישראל. לא יודע אם תהיה עוד קבוצה שתעשה את ההישג שעשינו בליגת האלופות".

עוד הוסיף מימון: "בחיים לא דמיינתי שהמסע שלי יהיה כ"כ ארוך ומספק, כל מי שמכיר אותי יודע שהאהבה שלי למשחק היא מטורפת. אתה לא יכול לשחק כל כך הרבה שנים ברמות הגבוהות בלי תשוקה כ״כ רבה לכדור הקטן, להנאה לראות את הרשת זזה בכל שער. כל מי שנמצא פה יודע שמשפחת הכדוריד בישראל מורכבת מהאנשים האיכותיים ביותר בארץ, מכל שכבות האוכלוסייה. עבורי זאת היתה זכות גדולה לחלוק עימם רגעי תהילה רבים".

אוהדי קבוצתו: "לאף קבוצה אין זכות קיום ללא אוהדים, בזכות אלו של הפועל ראשל"צ יכולתי פעמים רבות למצות מעצמי כל אחוז של יכולת וכשרון. תודה שתמכתם בי בכל מצב, גם בימים שהבקעתי עשרה שערים וגם בימים שלא הבקעתי".

תפקידו החדש כמאמן הפועל ראשל"צ: "מהיום, אני המאמן הגאה של הפועל ראשל"צ ואני מקווה מאוד שאני אצליח להעביר את כל הידע שיש לי לחבורת השחקנים שלי. אני מאחל לעצמי להשיג כמאמן לפחות את מה שהשגתי בתור שחקן. בשבוע האחרון לא עצמתי עין, זאת ההחלטה הכי קשה שלקחתי מאז שהתחלתי לשחק, קשה לתלות את הנעליים. האופטימיות שלי היא שתמיד כשנגמר משהו אז מתחיל משהו חדש. ברור לי מה מוטל על כתפיי, ברור לי איזו עבודה קשה יש למאמן. הדבר הכי קשה למאמן זה חוסר היכולת לעשות את הדברים כמו שהוא עשה כשחקן על המגרש".

תהליך קבלת ההחלטות לקראת הפרישה: "היום כשהתחלתי לעבור על מה שכתבתי התחילו לרדת דמעות. אחרי כל מה שעברנו בשנה הזו זכינו בתואר. זה נתן לי עוד סיבה לפרוש ואני יכול לפרוש גאה, להשאיר את הבמה לחבר'ה האחרים ועכשיו זה התפקיד שלהם".

התכניות לעונה החדשה: "אין מה לעשות, אני בטוח בלב שלם וסומך על השחקנים שיש לנו. אני בטוח שנבנה קבוצה ראויה, יש לנו בסיס המצוין וצריך להביא שני זרים שבאמת ישדרגו את הקבוצה ויביאו אותנו למקומות הראויים. מהרגע הזה אני מאמן הפועל ראשל"צ".

דודי פלח, יו"ר הפועל ראשון לציון הודיע כי מימון ישחק את משחק הפרישה שלו במשחק הבית הראשון בעונה הבאה והוסיף: "זכיתי לקבל את עידן מימון כשחקן. 13 אליפויות, 12 גביעים, שיאן השערים בכל הזמנים ושיאן ההופעות בנבחרת ישראל. כל זאת בזכות כשרון ויכולת מהגדולים שהיו במדינת ישראל. לא בגלל זה עידן הוא הגדול מכולם, רציתי לדבר על הלויאליות, על המנהיגות, על הווינריות ללא פשרות. על זה שתמיד המועדון עמד בראש מעייניו, החברים עמדו לפני הכל. אני גאה שהוא חבר שלי, גאה שהוא ממשיך איתנו".
קרקדיט one.co.il

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה