כדוריד: מכבי ראשון תנסה לבצע מהפך



מכבי ת"א היא הקבוצה היחידה בשנים האחרונות שסיימה סדרת גמר בסוויפ של 0:3, ותנסה לשחזר את ההישג גם הפעם. במכבי ראשל"צ לא מתכוונים לוותר וינסו להכשיר את מלך שערי הליגה והקבוצה, רנאטו ווגריניץ, שנפגע בגבו.

מכבי תל אביב רחוקה משחק מאליפות. הצהובים יארחו ביום שני (17:30) את מכבי ראשון לציון, כשניצחון ישלים 0:3 בסדרת הגמר ויביא לצהובים את הצלחת השניה בתולדותיה ושניה בשלוש העונות האחרונות. התל אביבים השיגו 25:33 ו-24:27 בשני המפגשים הקודמים בסדרה, ובנוסף, מחזיקים במאזן של 4 ניצחונות העונה על יריבתם בגמר, כולל שניים בליגה הסדרה.


מכבי ת"א היא הקבוצה היחידה בשנים האחרונות שסיימה סדרת גמר בסוויפ של 0:3, ותנסה לשחזר את ההישג גם הפעם. במכבי ראשל"צ לא מתכוונים לוותר וינסו להכשיר את מלך שערי הליגה והקבוצה, רנאטו ווגריניץ, שנפגע בגבו. מדובר באלמנט משמעותי: מכבי ראשל"צ אמנם הצליחה להוריד את מכבי ת"א מממוצע של 33 שערים נגדה ב-3 המשחקים הקודמים ל-27 במשחק האחרון, אבל היא מתקשה לכבוש. ראשל"צ הבקיעה עד כה 24.5 שערים בלבד בממוצע בסדרה מול חניכיו של נלה מאטיץ', שמציגים הגנה נהדרת בראשותו של עומר דבדה והשוער הנפלא מילאן קוסאנוביץ' (עם 30 עצירות בסדרה ל-79 זריקות - 38%).

במשחק האחרון, ווגרינץ סיים ללא שער, כמו גם יואב נאמן שלא כבש מ-5 ניסיונות, ודיאן צ'אנצ'ר הסלובני סיפק שני שערים בלבד. מכבי ראשל"צ הייתה הקבוצה עם תפוקת ההתקפה הגבוהה ביותר בליגת ווינר מבחינת כיבושים. לעומת זאת, העסק ההתקפי במכבי ת"א שטף יותר, מהקו האחורי ומהפינות.

קרדיט צילום: יועד כהן - איגוד הכדוריד


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה