קייטרינג לאירועים קטנים וגדולים – איך מתכוננים לאירוע



אירועים קטנים הם אירועים בהם מספר המוזמנים נע בין אחדות בודדות ועד כ- 150-200 איש. אירועים מסוג זה בנגיעה אישית - קייטרינג לאירועים קטניםניתן לחגוג בבית, במקום כלשהו שאינו גדול במיוחד, במסעדה שיכולה לסגור את המקום בלעדית לבאי האירוע ותספק שירותי קייטרינג או בכל מקום בטבע.

קייטרינג לאירועים קטנים יכול לספק הגדרה רחבה למספר דרכי אירוח:
הזמנת קייטרינג לאירועים בהם מבוקש אוכל מוכן בלבד. בהתאם למה שנקבע, האוכל יגיע במועד ובשעה היעודה. בהתאם למנות שהוזמנו יקבלו המזמינים הוראות הגשה - אילו מנות מצריכות חימום, אילו קרור וכו'.

קייטרינג לאירועים המשתנה בהתאם לאופי האירוע ואופי האורחים - מי שמתכנן להזמין את האורחים שלו לבראנץ', יגיש קייטרינג חלבי בו מנות כגון פשטידות או דגים תתקבלנה בשמחה רבה. אולם אם חלק גדול מהנוכחים הוא ילדים, הרי שלו יתאימו מנות מסוג אחר - אפשרות אחת יכולה להיות דוכני מזון בהם מכינים במהלך האירוע עצמו פוקצ'ות, פיצות ועוד. קייטרינג לאירועים מסוג זה יביא חלק גדול מהאוכל מוכן ואילו חלק יכין במקום.

הזמנת קייטרינג לאירועים פרטיים הכוללים את הגעת השף עצמו - לעיתים קרובות מזמינים קייטרינג לאירועים בהם יש להכין את האוכל בזמן אמיתי - דוגמא לכך היא קייטרינג אסאדו שמעבר לתהליכים אותם עובר הבשר מבעוד מועד, הכנתו היא בזמן האירוע עצמו.

קייטרינג לאירועים - חשוב לדעת
אנשים המעוניינים להזמין קייטרינג לאירועים בבית, לא תמיד מודעים לגורמים אשר משפיעים על

תימחור האירוע:
מיקום האירוע - יש הבדל משמעותי בין קייטרינג לאירוע הפועל מהמטבח הביתי של המזמינים לבין קייטרינג בשטח - הקמת מטבח מאולתר, הבאת מקורות חשמל וגז לארוחה באמצע שום מקום, היא חווייה בלתי נשכחת, אך מעלה את המחיר.

מספר מוזמנים - מספר המוזמנים משפיע מן הסתם על כמויות האוכל המוגש, אך לא רק - מעבר להכנת האוכל והגשתו המפתה, יביא קייטרינג לאירועים גם צוות מלצור שיעסוק בהגשת האוכל ומילויו בכל פעם שתתרוקן עמדת המזון עליו הוא אחראי. גם אם נדמה לכם שאין לכם צורך במלצרים, הרי שיש לקחת בחשבון, כי מישהו צריך לדאוג באופן שוטף לכך שיהיה אוכל על השולחן.
כאשר מזמינים קייטרינג לאירועים בבית, יש לחשב מלצר על כל 11- 10 אורחים.

ציוד להשכרה - כאשר מתכננים אירוע בבית, יש לעדכן את בעל הקייטרינג האם בנוסף לאוכל, מעוניינים שידאג גם לריהוט - כסאות ושולחנות, וכלי אוכל - הרבה מן האנשים אינם מודעים לכך שהבאת צלחות, כוסות, סכו"ם וכלי הגשה אינה חלק מהמנות אותן יגיש הקייטרינג, אלא תוספת לתקציב.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה