השכרת מתנפחים לימי הולדת – אטרקציה מגניבה לכל אירוע



יום ההולדת של ילדיכם הוא אירוע מרגש, וכזה שמעבר לעוגה, לקישוטים, להזמנות ולרבות נוספות, מצריך גם השקעה רבה בתכנון הפעילות האמנותית. הרצון להפוך את האירוע לאטרקטיבי במיוחד עבור ילדכם וחבריהם לכיתה, מוביל אותנו ההורים, לחיפוש אחר אטרקציות מיוחדות, כאלו שידעו לסחוף את הילדים לעולם של כיף ויגרמו לכל רגע במהלך יום ההולדת להרגיש להם כמיוחד.

ניכר כי שוק ימי ההולדת מציע אינסוף הפעלות מגוונות, בכל קצוות קשת המחירים. בשנים האחרונות האופציה של השכרת מתנפחים לימי הולדת החלה לתפוס תאוצה רבה, וניכר כי הילדים משתגעים על הרעיון. האטרקציה הייחודית מבטיחה כי הילדים יהנו ביחד, ישתוללו, יקפצו ויוציאו אנרגיות (נתון מבורך כשלעצמו), כל זאת תוך כדי תחושת ביטחון מצד הוריהם. ללא ספק ניכר כי אופציית זו היא בהחלט כזאת שעליכם לשקול ברצינות, במיוחד עבור אירוע כדוגמאת יום הולדת לילדיכם, שכן מספקת תמורה מעולה, לצד העובדה שעלותה פחותה באופן משמעותי לעומת אופציות אחרות בשוק.

המתקנים אמנם בעלי מימדים גדולים (אף גדולים במיוחד) אך כל שנדרש להפעלתם והקמתם היא כחצי שעה, בנוסף לחיבור מפוח ייעודי לשקע חשמל פשוט. הקמתה של האטרקציה הינה פשוטה למדי, ואורכת משך זמן הניפוח – תלוי גודל המתקן. מתנפחים להשכרה לימי הולדת הינה אופציה נהדרת לגיוון יום ההולדת של ילדכם האהוב, וטומנת בחובה יתרונות רבים, ובעיקרם; עלות שווה לכל כסף, עלויות המתקנים נעות ומשתנות בהתאם כמובן לגודלו ומורכבותו של המתקן המתנפח. השכרת מתקנים מתנפחים לימי הולדת היא חוויה יחודית, צבעונית ואטרקטיבית שכל ילד פשוט יתאהב בה.

השכרת מתנפחים לימי הולדת – איך בוחרים מפעיל

עשרות חברות בארץ מציעות מגוון עצום של מתנפחים להשכרה עבור ימי הולדת, מסגנונות וגדלים שונים ובעלויות נעות ומשתנות בהתאם לכך. ההגעה לידי בחירה מומלצת מחייבת אתכם ההורים להתבצע תוך כדי שקלול של מספר קריטריונים, וזאת במטרה להגיע לידי הבחירה בחברה מוסמכת בלבד, בעלת המלצות, וכמובן כזאת אשר עושה שימוש אך ורק במתקנים חדשים ואלה העומדים בסטנדרטים המחירים של מכון התקנים הישראלי.

חשוב להבין כי על אף מספרן הרב של חברות השכרת מתנפחים לימי הולדת, יש הכרח לבצע סקר שוק מקיף וזאת על מנת להגיע לידי הבחירה הבטוחה ביותר, ובמיוחד כאשר מדובר בילדיכם האהובים כמשתתפים. ישנן מספר נקודות קריטיות בהן חשוב להתחשב במהלך ההתלבטות במפעיל, ובהן בחירה במפעיל מוסמך בלבד, כזה הנושא ביטוח צד ג' וכן העושה שימוש אך ורק במתקנים מתנפחים מאושרים ובטוחים לשימוש. אנו בהחלט לעובדה כי אירוע יום הולדת טומן בחובו הוצאות רבות, והרצון לחסוך בהוצאות חג מעל ראשכם, אך הקפידו שלא לבחור במפעיל אך ורק על פי עלותו כמובן, אלא תוך כדי שקלול של מגוון נתונים חשובים עבורכם.

חברות השכרת מתקנים מתנפחים רבות מציעות מגוון עצום של מתקנים בנושאים שונים (טירות, פנטזיה, סירות פיראטים, חיות ודמויות מוכרות ואהובות נוספות). הקפידו להתייעץ עם ילדיכם, ואף עם חבריו לכיתה, ולהגיע יחדיו לידי הבחירה המועדפת עליו ביותר.

מזל טוב.

   


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה