למה כדאי לשכור דירות נופש באיטליה?



דירות נופש באיטליה מהוות פתרון לינה נוח וחסכוני, שיכול להתאים לחופשה משפחתית או אפילו לזוג שמעוניין לחסוך בהוצאות. לעומת בתי המלון שמציעים חדרים מפנקים אך במחיר גבוה, דירות הנופש מציעות לרוב פתרון אופטימלי מבחינת מחיר ונוחות. רוב הדירות מכילות מטבח מאובזר, מקלחת נעימה ולפעמים אפילו אינטרנט אלחוטי.

המחיר של הדירות זול יותר ממחיר המלונות, ומצד שני הרבה יותר נוח מלינה משפחתית באתר קמפינג. ניתן למצוא דירות במגוון רחב של גדלים ומחירים, בהתאם לאזור במדינה וכמובן לפינוקים שהדירה מציעה לאורחיה. ניתן למצוא דירות נופש צנועות שמתאימות לזוג שמעוניין לקנות מצרכים בסופר ולבשל לבד מטעמי כשרות או חיסכון כספי. מצד שני, ניתן למצוא דירות גדולות ומפוארות שמתאימות למשפחות גדולות או קבוצה של מספר חברים. דירות אלו מציעות מרחב אישי גדול לכל אורח, כמו גם פינוקים מיוחדים כגון ג'קוזי פרטי ולפעמים אף בריכה פרטית.


דירות נופש באיטליה – מספר דברים שכדאי לכם לדעת

דירות נופש באיטליה נפוצות לאורך ולרוחב כל המדינה, אך צפון איטליה נחשבת ליעד פופולארי ביותר. אגם גארדה לדוגמא, מהווה מוקד משיכה לתיירים רבים שמעוניינים להתחיל את הבוקר בשחייה מרעננת או לספק לילדיהם פעילות מהנה לאורך כל שעות היום. אזור זה מציע לתיירים לא מעט דירות נופש, מרביתן פועלות רק בחודשים בהם התיירים נוהגים להגיע לאזור. ניתן למצוא דירות שונות, כל אחת מהן מציעה לאורחים סוג שונה של אירוח. ניתן למצוא את הדירות בקלות באמצעות אתרי האינטרנט השונים שמציעים להזמין את הדירה דרכם. מומלץ לבדוק מספר אתרים, לבדוק מה היא העמלה שכל אתר גובה ולהחליט לפי המחיר הנוח ביותר.

שימו לב כי רק באזור של אגם גארדה, מוצעות מאות דירות נופש כך שניתן לבחור די בקלות דירה שתתאים לצרכים ולרצונות שלכם. טווח המחירים כאמור הוא די רחב, כמובן שדירות שיותר קרובות לאגם יהיו יקרות יותר בכמה מאות יורו מדירות מרוחקות יותר. רוב דירות הנופש מושכרות לשבוע שלם, כך שלא ניתן בדרך כלל לעבור בין דירה לדירה במהלך השבוע. אם אתם מגיעים עם הרבה אנרגיה ורצון לפעילות ספורטיבית, לא תתקשו למצוא פעילויות מתאימות. ניתן בקלות להשכיר אופניים ולצאת לטיול משפחתי לאורך האגם, ליהנות ממזג האוויר המושלם והנוף הירוק שמסביב. אוהבי הספורט האתגרי יותר יוכלו ליהנות מגלישת רוח ומטיפוס על מצוקים, כך שלא חייבים להשמין בחופשת בטן – גב וניתן לשלב גם אטרקציות פעילות יותר.

לסיכום, חופשה באיטליה יכולה להפוך לחוויה מדהימה לכל המשפחה, בתנאי שבוחרים את המיקום הנכון ואת הדירה המתאימה. חשוב לקחת בחשבון את הרצונות והצרכים של כל חברי הקבוצה, ולנסות למצוא את האיזון בינהם. כלומר, אם אתם יודעים שאחד מכם חייב ריצת בוקר כדי לשמור על שפיות, תנסו למצוא דירה במיקום שיאפשר זאת.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה