10 המכות- הגרסא הצעירה



לכבוד חג הפסח שעוד ממש רגע מגיע, מה היה קורה אילו בני הנוער לא היו משחררים את עם ישראל וכמו פרעה- היינו מקבלים עשר מכות? מה הם היו? התשובה לפניכם.

 1. מכת חצ'קונים-
אין משהו נורא יותר, מהמכה הזו שנדבקת לפנים, ודווקא ביום הכי חשוב, ודווקא כשאנחנו צריכים להיראות כל כך טוב. 

2. מכת עבודות לחופש-
יש, שבועיים חופש! ו40 מליון וחצי עבודות. בהצלחה.
3. מכת הצקות מההורים-
מכירים את היום הזה, שאין לכם כוח לכלום ובטח שלא לשאלות וחפירות? אז דווקא ביום הזה, להורים שלכם ממש בא להתעניין מה קורה איתכם, איך הולך, מה המצב ולמה אתם לא משתפים אותם בשום דבר.
4. מכת חוסר WIFI-
כשהקליטה הולכת ונעלמת ואיתה גם האינטרנט. ולפתע, אתם מנותקים מהעולם. מה עושים עכשיו ומי אלו כל האנשים האלו סביבי?
5. מכת האהבה הראשונה-
נכון, זה כיף ומרגש אבל מצד שני, אתם לגמרי חסרי נסיון. כל המבוכה הזו סביב הפעם הראשונה... של הנשיקות וכל מה שמעבר. זו לגמרי מכה.
6. מכת בני דודים מציקים-
"היי, איזה יופי, אתם באותו גיל, תהיו חברים טובים". לא, זה שגדלתי ליד הדבר הזה לא מחייב אותי להיות החבר הכי טוב שלו. גם לא לשבת לידו בחג. גם לא לדבר איתו. תשחררו.
7. מכת תיוגים מביכים-
בוקר טוב, פותחים את הפייסבוק\ אינסטגרם ורואים תיוג. בתמונה הכי מכוערת שראיתם, וכולם כבר הספיקו להגיב. איך מעלימים עכשיו את הדבר הזה?
8. מכת אלבומי תמונות ישנים-
אם כבר בתמונות עסקינן, החג זו הזדמנות מצוינת להורים לפתוח את כל האלבומים והסרטים שבהם חיטטתם באף לראשונה או טבעתם בבריכה בנסיון לשחות או שחשבתם שללבוש בגדים מביכים זה נורא מצחיק. ובדיוק החברים הגיעו לבקר, כשאתם בעיצומו של התקף נוסטלגיה.
9. מכת הטכנולוגיה-
כן, אתם מבינים ומתקדמים. אבל המבוגרים במשפחה- פחות. עכשיו לכו תתחילו להסביר להם מה זה סנאפצ'ט או למה צריך אינסטגרם ואיך עושים האשטאג. 
10. מכת הבכורות-
יש לכם אחים קטנים? אתם צריכים לשמור, להגן, להכין, לבשל, לדאוג להם רק כי אתם הבכורים, המתבגרים, הגדולים יותר? הבנתם אותי. בהצלחה.
חג שמח!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה