5 טיפים שיעזרו לכן לצלוח את הדייט הראשון



כולנו יודעות שדייט ראשון מרגיש תמיד כמו ראיון עבודה. את מתלבשת טוב, מריחה טובה ומקווה שהוא יחשוב שאת גם נראית טוב ואז מגיע השלב הזה שצריך להשקיע בכל ה'דייט הראשון' בעשיית רושם טוב בתקווה שיהיה גם דייט שני... ושלישי ו... הבנתן. אז על מה תדברו? מה לעשות?! הנה לכן כמה טיפים שיעזרו לכן לקדם את הערב.

משהו שלא בשגרה- אם אתן כבר כמעט מיואשות מעולם הדייטים וההיכרויות ברשת, או מהשידוכים של החברות שלכן, תמיד תוכלו "להתפרע" ולשבור שיגרה. תלוי כמובן בכמה ה'פרטנר' זורם, אבל במקום לשבת בבית קפה או בר לכו תעשו משהו 'אקטיבי' כמו לשחק באולינג (תראי לו איך את מפילה פינים!) או להופעה טובה ששניכם מסכימים עליה מראש. תפסיקו להיות בנאליות ומשעממות ותתחילו לכייף וליהנות מהדייטים שלכן. 


שאלות בנות, שאלות- בגדול, אם יש לכן עניינן בבחור שלפניכן, הייתי ממליצה לכן יותר לשאול שאלות ולקבל "מידע" ממנו מאשר לשבת ו"ללרלר" במשך שעתיים על עצמכן... זה גם ישאיר אותו סקרן עדיין לגביכן כי לא תשפכו בפניו את כל ההיסטוריה שלכן וגם תלמדו עליו מהר משחשבתן דברים חשובים (תלוי מה תשאלו, כן?)

תאכלו משהו- אם יש משהו שהוא 'טרן אוף' אצל גברים זה בחורה שלא אוכלת כלום או מזמינה סלט, לוקחת ממנו ביס ואומרת שהיא "מפוצצת". תהיי קלילה, תאכלי עם הידיים אפילו, רק שימי לב שאת לועסת בפה סגור ולא משפריצה טחינה לכל עבר בהגזמה.


סגרו את הטלפון הנייד- לא על רטט ולא על שקט. אם באתן להכיר- תהיו שם ותפסיקו לחפש הסחות דעת. מעבר לזה, מזמן התחלנו כולנו להשתמש בסמארטפונים שלנו כשעונים. אם את נהנית, תרשי לעצמך להתנתק משאר הועלם לכמה שעות ופשוט תהיי נוכחת.
 

רק לא לבן- לא שרמזתי משהו לגבי זה שאת מלחיצה או "לחוצת חתונה" אבל לא משנה מה אל תלבשי שמלה לבנה לדייט הראשון. בטח לא 'מקסי'.




 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה