חברי מיז"מ בפעילות עירונית ביום העסקים הקטנים



קבוצת מיז"מ בראשותו של חבר המועצה יצחק אבשלומוב ארגנו ביום חמישי ושישי תהלוכה ססגונית לאורכו של רחוב רוטשילד כחלק מהפעילות של הקבוצה ביום העסקים הקטנים בראשון לציון, מטרת הפעילות הייתה ביקור ועידוד עסקים מקומיים וזאת בליווי נציגי בנק הפועלים התומכים ומלווים את קבוצת מיז"מ והעסקים הקטנים בעיר.

חברי קבוצת מיז"מ (מרכז יזמות משולבת), הבית של העסקים הקטנים בראשון לציון נפגשו בתחילת הערב (חמישי) בתחילת רחוב רוטשילד ועברו בין כל העסקים, חילקו בלונים כתומים, הציגו את המיזם, עודדו את בעלי העסקים, החליפו פרטים וגייסו עוד חברים לקבוצה. למחרת בבוקר שוב נפגשה החבורה להמשך הפעילות ברחוב הרצל וסייה את הפעילות בקפה גזוז במדרחוב רוטשילד במפגש עם נציגי בנק הפועלים התומכים ומלווים את קבוצת מיז"מ והעסקים הקטנים בעיר.
 

לבעלי העסקים הקטנים שעדיין לא נחשפו לפרויקט נספר שמטרת המיז"מ לעודד הקמה וניהול של עסקים הקטנים ובינוניים בראשון לציון. מיז"מ מעמיד לרשות ציבור בעלי העסקים והיזמים מפגשי הרצאות והנחייה בכל התחומים המקצועיים שיועברו על ידי טובי המרצים במגזר העסקי בישראל בשלל תחומים: גיוס הון, קרנות ומינוף, משפטנות, חשבונאות, מיסוי, רישוי עסקים, אימון עסקי (קואוצ'ינג). בנוסף יוצע ליווי וסיוע כלכלי מקרנות, בנקים, ייעוץ והכוונה בתחומים רבים בכל תקופת הקמת העסק, מתחילתו ועד היותו עובדה מוצלחת בשטח.
 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה