מכבי ראשון ניצחה בבולגריה



הקבוצה של שרון דרוקר השיגה ניצחון שני בשלושה משחקים ביורופ קאפ, 70:84 על אקדמיק סופיה בבולגריה. הכתומים, שהכניעו כזכור את הפועל ירושלים בליגה לאחר שתי הארכות, סיפקו עוד משחק מלהיב בו בילו יותר באוויר מאשר על הפרקט.

קלעו לראשון לציון: כריס רייט 20 נקודות ו-10 ריבאונדים, דריל מונרו 18 נקודות ו-7 ריבאונדים, מארק ליונס 16 נקודות, ניצן חנוכי 8 נקודות, אנתוני יאנגר 6 נקודות, שון דוסון ורומרו אוסבי 5 נקודות כל אחד. הרבו לקלוע לסופיה: זלייקו סאקיץ' 16 נקודות ו-11 איבאונדים, פיליפ בארוביץ' 14.

בזכות הניצחון ראשון התמקמה במקום השני בטבלת הבית עם 5 נקודות ובשבוע הבא תארח את קאלב, אותה ניצחה בחוץ במחזור הראשון של המפעל.

המשחק בסופיה היה הפכפך מאוד, והיתרון עבר מקבוצה לקבוצה לאורך שלושת הרבעים הראשונים. אבל שום דבר במשחק הצמוד לא הכין אותנו לריצה של ראשון בסוף הרבע הרביעי, שהסתיים ב-12:30 לזכות הכתומים. החניכים של שרון דרוקר עולים למאזן 1:2 במפעל, ויגיעו עם הרבה ביטחון למשחק הליגה מול מכבי תל אביב במחזור הבא.

"ניצחון חשוב במשחק קשה", אמר דרוקר לאחר הניצחון. "היה משחק של ריצות, החברה שלנו הראו אופי ונחישות. הידקנו את ההגנה ברבע האחרון מה שהוביל אותנו לסלים קלים ולהעביר את המשחק לטובתנו. מחמאות לשחקנים ולאוהדים שהיו פה כל הדרך עם הקבוצה, נתנו להם הערב את הניצחון הזה".

קפטן הקבוצה ניצן חנוכי, הוסיף: "ניצחון חשוב מאוד במשחק קשה. שמח שהראנו הרבה אופי והצלחנו לעשות ריצה מטורפת בסיום. אני חושב שזה מראה הרבה על החומר האנושי שיש לנו בקבוצה. הניצחון הערב ממקם אותנו במצב טוב בבית וננסה להמשיך לשמור על היתרון בכדי לעלות לשלב הבא. עכשיו אנחנו צריכים להתמקד במשחק הבא מול מכבי ת"א". 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה