חורף איטלקי בגומבה



GOOMBA רשת של המסעדן ואיש העסקים סהר שפע, שמונה עד כה אמנם רק שני סניפים- פתח תקווה המקורי וראשון לציון ,אבל בהחלט מביאה בשורה איטלקית שלא רואים באף מקום בארץ, תפתח כנראה בקרוב כמה סניפים חדשים.

את הקונספט של - FAST CASUALT "גנבו" גומבה מברלין, הזמנה בקופה, זמזם שמזמזם והליכה עם מגש מלא בניחוחות לשולחן שתפסת בכוחות עצמך..

היתרון ברור- אין הבדלי מעמדות, לא מחכים לחשבון בסוף הארוחה ואין התעסקות עם הזמנות בטלפון , שירות לא טוב וכו׳ ובכך ניתן לספק במקום זה מוצרי גלם ברמה הכי גבוהה שיש במחירים שווים לכל נפש.

חוויה איטלקית- את כל המוצרים כולל הריהוט, העיצוב וכלה בבצק של הפסטה והפיצה שמיוצרות יום יום במקום לעיני כל שואבים מאיטליה והתוצאה מורגשת בפה.

הקריסיפיות של הפיצה , וטריות הפסטה משולבים עם מנות דגל של סלט ארטישוק או קפרזה, רביולי או לזניה שלא מביישת גם מסעדת יוקרה.

בית הקפה במסעדה הוא מחלקה נפרדת שמתהדר בקפה משובח במחירים זולים , גלידה מצויינת וטירסמסו וקנולי שהם רק חלק משלל הקינוחים.

המסעדות עובדות בין 12 בצהריים ל12 בלילה ונדמה שהבשורה תגיע בקרוב לעוד כמה ערים מרכזיות בארצינו..אז איטליה, ברלין, ישראל? גומבה!

סניף ראשון מוסיף בימים אלו שירות משלוחים רחב שיביא לכם גומבה עד לפתח הדלת.

גומבה - לזרוב 23 ליד קניון הזהב טלפון 03-7743330 
 
 
 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה