עוד החתמה במכבי ראשל"צ - דריק באיירס



מכבי ראשון לציון השלימה את הסגל עם צירופו של דריק באיירס. הגארד/פורוורד חתם הערב (מוצ"ש) בשורות הכתומים וצפוי להגיע כבר בימים הקרובים.

באיירס (31, 201) שחקן בעל עבר עשיר באירופה וניסיון ב-NBA  ישלים את הסגל של שרון דרוקר ויחבור  למלך הסלים מארק ליונס, הסנטר דריל מונרו והפאוור פורוורד כריס רייט בגזרת הזרים. לצד הישראלים שון דאוסון, ניצן חנוכי, טוני יאנגר, אבי בן שימול, גולן גוט, עידן זלמנסון והשחקנים שעלו מהנוער: טיילור דאוסון, אופק חכמון ואמיתי לוי.

בעונה החולפת שיחק באיירס בליגה הספרדית הראשונה במדי סביליה, שם העמיד ממוצעים של 7.9 נקודות להן הוסיף 3 כ"ח  ב-34 משחקים. במסגרת היורוקאפ שיפר את ממוצעיו שעמדו על 9 נקודות, 3 כ"ח ו-1.3 אס בממוצע למשחק.

באיירס בוגר מכללת ונדרווילט, נבחר בדראפט של 2007 בסיבוב השני במקום 42 על ידי פורטלנד. שלא קיבל חוזה בליגה הטובה בעולם עבר לאירופה שם שיחק בשתי קדנציות שונות באלבה ברלין עמה הגיע בעונת 2009/10 עד לגמר היורוקאפ, שברבע הגמר קבוצתו הדיחה את הפועל ירושלים. עוד שיחק הגארד/פורוורד המוכשר ביוון, בלגיה ורוסיה ובשנת 2012 רשם שתי הופעות ב-NBA  בקבוצת סן אנטוניו ספרס לפני שנחתך.

בנוסף לצירופו של באיירס לסגל, מועדון הכדורסל מכבי ראשון לציון גאה להכריז על נותן החסות הראשי החדש: Rand Media, חברה המייצגת את אחת הטכנולוגיות המודרניות בתחום הטלוויזיה דרך האינטרנט ומעתה הקבוצה תיקרא: מכבי Rand Media ראשון לציון. חברת Rand Media תחליף את "דלתות פנדור" שנתנו חסות ראשית למועדון בשלוש השנים האחרונות.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה