פקחי החברה לבטחון חשפו מעבדת אלכוהול גדולה



במעבדה התגלו חביות ענק של אלכוהול, בקבוקי וודקה ארוזים בקופסאות ומכשירים שנועדו על פי החשד למהול נוזלים

פקחי החברה לבטחון נשלחו למטלה שגרתית בנושא השלכת פסולת מבית עסק במערב העיר. אלא שהגיעו למקום שמעו רעש של בקבוקים נוקשים הבוקעים מבית העסק. כשהם פתחו את הדלת הם נדהמו לגלות- מעבדת אלכוהול גדולה שהייתה עמוסה בחביות אלכוהול, קרטונים ובהם בקבוקי זכוכית מלאים ומבוקבקים, ככל הנראה מזויפים וכן מתקנים ומכשירים שככל הנראה יועדו ליצירת הנוזלים. במקום היו שני עובדים ובהמשך הגיע גם מי שככל הנראה מנהל המקום. בתחילה הוא היתמם ואמר שאין לו מושג מה הנוזל שבחביות אולם לאחר מכן הוא כבר הודה שמדובר באלכוהול. למקום הוזעקה המשטרה וצוות מז"פ. המנהל עוכב למשטרה. בחברה לבטחון מעריכים כי המקום פעל במרץ כדי להספיק לתקופת החגים שבהם ידוע על עלייתה במכירות בקבוקי אלכוהול.

בשנים האחרונות עלה המס באופן משמעותי על אלכוהול, מה שמוביל על כדאיות גורמים פליליים לעסוק בנושא. יש לציין כי מלבד אירוע חריג זה, מחזיק תיק החברה לבטחון, סגן וממלא מקום ראש העירייה רז קינסטליך ומנכ"ל החברה לבטחון, מוטי נחמני מקצים משאבים רבים ופעילות ענפה בנושא. אלכוהול מהווה לא פעם כגורם מחולל אלימות, וונדליזם, הקמות רעש ועוד. מניעת מכירת אלכוהול לקטינים מובילה גורמים מפוקפקים למצוא דרכים חדשות להגיע אליהם. בעבר נתפס אדם שניהל רכב אלכוהול. הוא היה מגיע למוקדים בהם התגודדו בני נוער ומוכר להם אלכוהול מתא המטען שלו. ערנות של צוות החברה בטחון הביא לתפיסתו של האדם והחרמת האלכוהול.

סגן וממלא מקום ראש העירייה רז קינסטליך: "המאבק של החברה לבטחון במכירה אסורה של אלכוהול מניבה פירות. אנחנו משתמשים בכל האמצעים העומדים לרשותנו, ובכלל זה המצלמות הפרוסות ברחבי העיר, תצפיות וביקורות שאנחנו מקיימים סביב בתי עסק ומצליחים במקרים רבים למנוע מכירת אלכוהול לקטינים". מנכ"ל החברה לבטחון, מוטי נחמני, מוסיף: "ישר כוח לפקחים ששוב מוכיחים שהם נמצאים במקום הנכון ובזמן הנכון".

צילום: פקחי החברה לבטחון


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה