ניצן חנוכי מועמד לעבור למכבי חיפה



הגארד (29, 1.94) מחזיק באופציית יציאה תמורת פיצוי כספי מראשון לציון. רשם העונה 7.4 נקודות, 3.4 אסיסטים ו-3 ריבאונדים בממוצע.

מכבי חיפה עשויה להמשיך את הקיץ הפעיל שלה עד כה בימים הקרובים, כשהירוקים עושים מאמצים על מנת לצרף את גארד מכבי ראשון לציון.

ניצן חנוכי, שמחזיק בחוזה לעונה הבאה. הכתומים מאוד מעוניינים להשאיר את השחקן, שחזר בעונה שעברה לשחק בעיר היין אחרי שנת הפסקה בהפועל אילת, אך בחוזהו שנחתם בקיץ שעבר הוכנס סעיף יציאה תמורת פיצוי כספי מכובד. גורמים בראשון לציון אמרו היום לוואלה ספורט כי הופתעו מאוד מהאפשרות כי השחקן יעזוב את הקבוצה.

חנוכי (29, 1.94) גדל במחלקת הנוער של מכבי רעננה, ושיחק בליגת העל במדי גבעת שמואל, בני השרון, עירוני נהריה והפועל עפולה לפני שהגיע לראשונה לראשון לציון בתחילת עונת 2010/11. כבר בעונתו הראשונה עם הכתומים הגיע חנוכי לחצי גמר הפיינל פור כשהוא רושם שיא עונתי של 9.7 נקודות למשחק. גם בעונה שלאחר מכן המשיך להצטיין והגיע עם הקבוצה לפיינל פור, ולאחר שהשלים שלוש עונות בכתום החליט לעבור להפועל אילת, והגיע עם הקבוצה גם כן לארבע האחרונות.

הקיץ שב לראשון לציון ורשם 7.4 נקודות, 3 ריבאונדים ו-3.4 אסיסטים בליגה הסדירה, אך בפלייאוף ירד ל-4.9 נקודות, 2.6 ריבאונדים ו-2.3 אסיסטים. כשבסדרה נגד הפועל ירושלים הוא לא קולע נקודה אחת, וזאת למרות שמשחק השיא שלו הגיע נגד הפועל חולון במשחק הרביעי בסדרת רבע גמר הפלייאוף. חנוכי הוא חלק מסגל נבחרת ישראל לאליפות אירופה 2015, לאחר שנכנס לסגל הסופי לאליפות הקודמת וכן לשני טורנירי המוקדמות האחרונים.

צילום: אודליה מטרי

קרדיט כתבה : אור שקדי "וואלה ספורט"


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה