בפעם הראשונה - חברי פרלמנט הנוער במשלחת למצעד הגאווה



בשבוע שעבר (יום ו') יצאו 25 חברי פרלמנט הנוער העירוני לבושים בחולצות הפרלמנט במשלחת למצעד הגאווה שהתקיים בתל אביב.

לאחר שיתופי פעולה מתמשכים בין פרלמנט הנוער לקהילה הגאה במפגשים ובאירועים משותפים, בפעילויות הסברה והעלאת המודעות החליטו חברי פרלמנט הנוער של ראשון לציון לצאת למצעד כדי לתמוך בקהילת הלהט"ב ולהנות יחדיו במצעד הגאווה.

מטרת היציאה למצעד הינה להעביר מסר לבני ובנות הנוער הגאים בראשון לציון שאנחנו כאן ואיתם.
יש להם אל מי לפנות, יש להם מועצה שתייצג גם אותם בעיר, ולהגיד לכולם שזה בסדר להיות גאה בראשון לציון ובישראל בכלל.

בנוסף, התקבלה החלטה בישיבת הפרלמנט בראשון לציון, לתמוך בפעילויות הקהילה הגאה כחלק מתוכנית עבודה שנתית קבועה, ולהגיע למצעדי הגאווה באופן קבוע עם חולצות ייצוגיות של פרלמנט הנוער.

טום פאר, יו"ר פרלמנט הנוער: "ראשית אני מודה לכל מי שסייע, אני מאושר שהצלחנו לעשות את הצעד הזה ובעייני זה הדבר הכי מדהים שיכול להיות. שברנו סטיגמות. המצעד הוא חגיגה של אהבה, מקום אנושי, הוא אירוע שמתאים לכולם, לתומכים, לגאים, לבני נוער, להורים, לילדים ולמי שנמצא בארון או יצא ממנו. אנו בפרלמנט הנוער מייצגים את כלל הנוער בעיר, וגם נוער גאה. אנו תומכים, נמשיך לתמוך, ואנו גאים בכך!"

שימי שרון - פעיל הקהילה הגאה ונציג אגודת הלהט"ב בעיר: "פעילות פרלמנט הנוער מעידה רבות על איכות הנוער שלנו בעיר, החלטת הפרלמנט לתמוך באופן קבוע בקהילה הגאה באופן מובהק וכחלק מתוכנית עבודה שנתית קבועה היא דוגמא מצויינת לנוער שלא רק אומר שהוא נגד אלימות ובעד קבלת האחר, אלא ממש כזה שמתווה את המדיניות בעצמו, וכשמדברים על מנהיגות בקרב בני נוער, זו אולי הדוגמא הטובה ביותר. ישנם תאים גאים, ארגונים שונים ותנועות רבות הצועדים באופן מאורגן במצעד, אבל למיטב ידיעתי - זו הפעם הראשונה שישנה משלחת עירונית המייצגת עיר ועירייה. אני גאה בחברי הפרלמנט ובבני הנוער שלנו על החלטתם, ומודה ליו"ר הפרלמנט טום פאר על ההחלטה המבורכת."

בתמונה:
טום פאר - יו"ר פרלמנט הנוער
טליה לוי - סגנית יו"ר פרלמנט הנוער

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה