כדורסל: מכבי ראשון בחצי הגמר



מכבי דלתות פנדור ראשל"צ עלתה לחצי גמר הפלייאוף לאחר שהשלימה 1:3 בסדרת רבע הגמר מול הפועל חולון עם ניצחון 81:93, הרבה בזכות מחצית ראשונה נהדרת.

בתום אחד המשחקים היותר מוזרים שראינו לאחרונה, מכבי ראשון לציון השיגה הערב (חמישי) את הכרטיס לחצי גמר פלייאוף ליגת ווינר. זה אמנם היה די מלחיץ אבל בסופו של דבר שחקניו של שרון דרוקר גברו 81:93 על הפועל חולון בדרך ל-1:3 בסדרה. הפרס: מפגש מול הפועל ירושלים החזקה בשלב הבא.

קלעו לראשון לציון: סוואן 18 נקודות (6 אס'), חנוכי 17, יאנגר וסמית' 12 כ"א, ג'ונסון 10, דאוסן 9, בן דוד 7, קארמייקל 6, נסטרנקו 2.

לחולון: טיילור 31 (8 מ-9 לשתיים), מגווייר 22, יזרעאלי 10, רוזפלט 7, הרוש ובאוורס 4 כ"א, אוונס 3.

מה שהפך את המשחק הזה למסעיר היו השינויים הקיצוניים ביכולת של שתי הקבוצות לאורכו. מחצית ראשונה חלומית של הכתומים הסתיימה עם 31:55 די מדהים שחיסל כמעט את כל התקוות של הסגולים. העניין הוא שבמחצית השניה התמונה התהפכה לחלוטין.

חולון, שכבר הצליחה לצמק את הסדרה לאחר שפיגרה 2:0, ייצרה קאמבק לא פחות מהירואי. רבע שלישי רצחני של 13:32 פתח את המשחק לחלוטין. הכי קרוב שחולון הגיעה היה פיגור של 4 נקודות ברבע האחרון, אבל קבלת החלטות רעה במאני טיים ודקות גדולות של אייזאה סוואן עשו בסופו של דבר את ההבדל.

כעת שרון דרוקר ושחקניו מסתכלים לעבר סדרת חצי הגמר ויודעים שאין להם יותר מדי מה להפסיד. הקבוצה שלא נתנו לה יותר מדי קרדיט בתחילת העונה, השיגה הערב את החותמת הסופית על עונה יוצאת מן הכלל. גם איבוד יתרון הביתיות בפיניש של העונה הסדירה לא עצר את ראשון שתהיה בין 4 הגדולות של הכדורסל הישראלי. מהעבר שני, מבחינת חולון, ובעיקר הקהל הנהדר שלה, מדובר באכזבה די גדולה. למרות ההפסד הערב בחולון יודעים שאת הסדרה הזו הם הפסידו במשחק הראשון. לאולם הפחים הם כבר לא יחזרו העונה.

צילום סטילס + וידאו - אבי קקון


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה