כדוריד: הפועל ראשון לציון ניצחה בדרבי ועלתה ל-1:2



האדומים הסתדרו גם ללא סער פרנקל שהורחק במחצית השנייה, והחזירו לעצמם את היתרון עם ניצחון חוץ מרשים 25:27 על מכבי ראשון לציון. ביום שני הם יכולים להניף את הצלחת בבית

הפועל ראשון לציון מתחילה להריח את ריחה של האליפות: האדומים השיגו ניצחון חוץ חשוב במשחק מספר 3 בסדרת הגמר יד 25:27 על מכבי ראשון לציון, וכעת הם מובילים 1:2 כשכעת חסר להם ניצחון אחד בלבד כדי להניף את הצלחת. אם אחרי המשחק הראשון שהסתיים ב-30:34 נדמה היה שזה הולך להיות קל, הגיע המשחק השני שבו הצהובים סיפקו תבוסה מרשימה 29:38, אבל הפעם האדומים החזירו לעצמם את היתרון עם משחק יוצא מן הכלל, וביום שני הם יכולים לחגוג באולם הביתי.המשחק נפתח בצורה צמודה ואף קבוצה לא הצליחה לברוח. עידן מימון לקח את העניינים בידיים ודאג לשערים בצד האדום, בעוד בצהוב היה זה מילורד קריבוקאפיץ' שהבקיע את שערו הרביעי במשחק בשלב מוקדם והעלה ל-8:9. עד המחצית האדומים הצליחו לחזור והשוו ל-12:12.

במחצית השנייה הפועל ראשון לציון נטלה את ההובלה אחרי שערים של סשה צ'ודונובסקי ופיליפ מריאן שהעלו ל-20:21. אחרי עוד כמה דקות היתרון קפץ לשלוש, אבל דווקא אז סער פרנקל, מאמן האדומים, הורחק אחרי ויכוח עם השופט יורם פרץ, כשגם עוזרו אבישי סמולר ספג אדום. למרות שהקבוצה שיחקה ללא מאמן על הקווים, הצהובים לא הצליחו לנצל את היתרון, בעוד האדומים ברחו ל-21:26, וניסיון הקאמבק של היריבה לא ממש צלח.

למכבי: קריבוקאפיץ' 7, טסקוביץ' 5, סטלמן 4, נאמן 3, טל גרא ועומר גרא 2 כל אחד, אברהם ופרידמן 1 כל אחד. להפועל: מריאן 7, סידי 5, שי הרשקוביץ 4, צ'ודנובסקי ומרוולייביץ' 3 כל אחד, מימון וגררה 2 כל אחד, לוזון 1. 
קרדיט:מערכת וואלה! ספורט

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה