משרד עו"ד בר ועיריית ראשון לציון יסיימו ההתקשרות



בתום 30 שנות שירות משפטי, הודיע משרד בר לעירייה על בקשתו לסיים את ההתקשרות במתכונתה הנוכחית

משרד עורכי הדין אברהם בר, אשר העניק שירותים משפטיים לעיריית ראשון לציון, הודיע לראש העירייה על בקשתו לסיים את ההתקשרות עם העירייה במתכונתה הנוכחית. משרד בר מעסיק 25 עורכי דין ו-7 מתמחים, אשר מעניקים לעירייה שירות משפטי בתחומים מגוונים בעשייה המוניציפלית.

לפני כשנה ורבע נפתחה חקירה נגד עו"ד רועי בר  בגין חשדות שונים, הקשורים, בין השאר, לעיריית ראשון לציון. מאז שעלו החשדות, מנוע עו"ד רועי בר מלעסוק בנושאים של עיריית ראשון לציון ולהיות בקשר עם גורמי העירייה. במהלך תקופה זו עורכי דין אחרים במשרדו המשיכו להעניק שירותים לעירייה. בנושאים בהם מנוע משרד בר מלעסוק, שכרה העירייה משרדים חיצוניים אחרים. כמו כן, מהעירייה נמנעו סמכויות יתר בתחום התכנון והבנייה. המצב המורכב הכביד על שני הצדדים, ובערב יום העצמאות הודיע משרד בר כי הוא מבקש לסיים את ההתקשרות במתכונתה הנוכחית.

במשרד בר ציינו כי הם תמיד רואים לנגד עיניהם בראש ובראשונה את טובת עיריית ראשון לציון, וכי יעמידו עצמם לרשותה לכל תקופה שתזדקק לה עד שתעמיד לרשות עצמה ייעוץ משפטי איכותי משל עצמה.

רוצים להיות מעודכנים בכל מה שקורה בעיר? לחצו כאן  ותנו לייק לדף הפייסבוק של ראשונט.

ראש העירייה, דב צור, הודה למשרד בר, לעו"ד רועי בר ולעובדי המשרד, על 30 שנות שיתוף פעולה שסייעו להצעיד את ראשון לציון למקומה כעיר משגשגת ומרכזית בישראל והביע תקווה כי מערכת אכיפת החוק תשלים מלאכתה במהרה ותוסר העננה מעל משרד בר.

כעת, וגם לאור סיום כהונתה של היועצת המשפטית לעירייה, עו"ד אהובה קרוק, בכוונת ראש העירייה לפרסם מכרז ליועץ משפטי חדש לעירייה ולהרחיב משמעותית את האגף המשפטי בתוך העירייה, שמונה כיום 2 עו"ד בלבד, כך שההישענות של העירייה על משרד חיצוני תקטן בהרבה.  


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה