ביצת טינדר\ קארמה אחרת



היום החלטתי להתיישב מול מקלדתי העבשה ולפצוח במונולוג קורע לב כמה נמאס עליי הַלְּבַד הזה!
כמה כל השפע הווירטואלי שמסביבנו מעוור עיני חכמים וחכמות.... ומה לעזאזל כבר יהיה? האם קִדְמָה זה טוב? האם לבד זה רע?

בוהה במסך שמולי – הוא משיב לי מבט בוהה ומשועמם בחזרה ואז מבלי שאעמוד על המשמר מתגנב אליי לאיטו פיהוק ארוך ועסיסי. לא חולפות כמה דקות ואנוכי מגיעה למסקנה כי זה בדיוק הזמן לקפל את מחלצותיי...
עזבתי את העבודה בשעה מוקדמת מהרגלי ושמתי פעמיי למיטתי הנוחה והאהובה.

בדרכי למטה מצלצלת אליי אחת מחברותיי הטובות ושואלת היכן אני ומה מעשיי?....אמרתי לה כי אני עייפה קלות וכי אני פורשת מוקדם מהעבודה כדי לנמנם. והיא!!! כאילו סיפרתי לה שאני טסה להוואי לחודש של בטן גב כשלצדי אשטון קוצ'ר – התחילה ללהג – "...כמה בת מזל אנוכי והיא לא ממש מבינה למה אני כל כך רוצה להתחתן? מה רע לי מה??? היא לא זוכרת מתי היא ישנה ברציפות יותר מ-4 שעות, ומתי היא סתם ככה יצאה מהעבודה כי התחשק לה ולא כי הילד הזה חולה וצריך להוציאו את ההיא מהגן כי יש לה חוג והיום היא בכלל בתורנות הסעה לבית הספר" וכו'... וכו'...

עצביי החלו לבעבע לאיטם.... אך נשמתי עמוק ופלטתי :"יקירתי, הייתי מתה להתחלף איתך את יודעת??"
שתיקה רועמת נשמעה מהצד השני.

כנמר השועט על טרפו – ניצלתי את השתיקה המפתיעה כדי לירות את צרותיי בחזרה:
"כן! אז אני ישנה הרבה ומתי שמתחשק לי – אבל אני ישנה לבד... טוב נוווו...לא תמיד לבד, אבל לא עם אותו אחד לאורך זמן...ואת יודעת כמה כיף זה, פשוט לישון עם מישהו, להתחבק, לצפות בסרט יחד, לשוחח על הא ועל דא ועל הילדים?

את יודעת כמה אני מתהההה שיהיו לי ילדים?
זה שאני נהנית מהמצב הזה לא אומר בהכרח שזה המקום שבו ייחלתי לעצמי להיות כרגע!"
בזעף קל שחררתי ענני אש ותימרות עשן מאפי והמשכתי – "ושתדעי לך ורדי יקירתי, שבדיוק עכשיו עם כל ערימת החגים הזאת אני מרגישה הכי לבד! כי כולם זוגות זוגות או משפחות משפחות ואז הלבד שלי מועצם עוד יותר ולכן אני לא מבינה מה בכלל את מקנאה בחיימשלי!"

פיטי פארטי הז ג'אסט סטארטד ביצ' !! (מסיבת הרחמים העצמיים החלה ביצ')
באין ברירה היא נרגעת ומנסה להיות נחמדה: "טוב...נווווו.... לא באמת התכוונתי בקרוב תמצאי... אז תגידי את עוד משתמשת בקינדר הזה?"
טינדר עניתי לה בנונשלנטיות .טינדר.
וכן.
אני שם אבל זה לא ממש זז לשומקום כיוון שכל גבר שם חש עצמו כג'יגולו עטוף בסרט מתנה – ואם לא אנסה אותו אפסיד את אחד משבעת פלאי עולם.
אבל היא אכן גרמה לי לחשוב, שטינדר די דומה בעצם לביצת קינדר.

זה נראה מאוד מסקרן מבחוץ, נראה שכולם אוהבים את זה, שזה אפילו משעשע ואז כשאתה באמת מגיע לאפליקציה אתה מופתע, בֵּיצת הפתעה אמרנו??? יותר בכיוון של בִּיצת הפתעה!
מרוב השפע – אַ'פחד לא ממש מתייחס ברצינות לְ'אַפחת ולהֶפך, כי אם זה לא יענה, יבוא אחר שיענה ויזרום ואם היא לא תתייחס, יש עוד אלף כמוה שבקליק אחד תוכלנה לתקשר עימם..

והאופציה הזאת שקיימת תמיד – לדפדף אנשים כאילו היו כלים במשחק שח מט.
ג'יידייט\ אוקיי קיופיד\ דייטיניג בוק\ טינדר וכו'... בסופו של יום אנחנו מדינה קטנה ויוצא כי כולם למעשה נמצאים בכל מאגר מחפשים אפשרי, לרבות ביד2, אותם פרצופים, אותן תמונות אותן פוזות ואותם סלפיז הלא מוצלחים...ובהזדמנות זאת – רווקים ורווקות - למה להצטלם מול מראה??? אין לכם חברים? חברות???

לעיתים כשאני יוצאת, אני רואה מולי אנשים מכל אותם שיטוטים באתרים אלו ואחרים ומרגישה צורך לומר להם שלום ומה העניינים ואיך הכלב וכו''.... בכל זאת כבר נפגשנו וירטואלית כמה פעמים – לא נגיד שלום??? לא מנומס לחלוטין...אז זהו – שלא.

בפועל כשהפרצופים נפגשים בחיים האמיתיים – אָ'פחד לא אומר שלום ל'אפחת , כאילו זה מביש שהתראינו באיזה אתר היכרויות כזה או אחר, כאילו לחפש אהבה זה כבר ממש לא משהו שנחשב סקסי
סקסי או לא – אמרו חכמים ממני "לא טוב היות האדם לבדו" ואמרו חכמים אף יותר "אלכסון הוא אסון" – ככה הייתם רוצים להוסיף ולסכן את חיי השבירים ממילא??? בני ישראל רחמו נא עליי.

טוב נו, לא באמת, תכלס אם לשים את הדברים על השולחן אודה ואומר כי זכיתי לחיים מופלאים, טיילתי לא מעט, גרתי בחו"ל, למדתי, יצאתי עם בחורים מכל הסוגים וכעת אני מוכנה ומזומנה להתמסד להתמקם ולהשתקם.

נכון כי הייתי מתה לזוגיות אך בינתיים נהנית מן העובדה כי אני אדון לעצמי, הייתי מאוד רוצה ילדים – אך בינתיים נהנית מהחופש לעשות מה שבא לי. מתי שבא לי.

והאהבה...היא גם כן קיימת בחיי בשלל גוונים וצורות ,והיא תבוא בדמותה המפוארת ביותר ובקרוב. ..אחרת תיאלצו לסבול עוד מהטורים שלי.

בחיוך ובאהבה
קארמה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה