יום המעשים הטובים- הפעם גם לבעלי החיים



ראשון לציון תציין, כמדי שנה, את יום המעשים הטובים במגוון פעילויות ברחבי העיר * לראשונה כל עמותות הפועלות למען בעלי חיים יחד עם השירות הווטרינרי יקיימו הפנינג פתוח לציבור עם תחרות הכלב הכי יפה, סדנאות יצירה לחיות מחמד, דוכנים וכמובן אפשרות לאמץ חבר חדש

כבכל שנה, גם השנה ראשון לציון לוקחת חלק נכבד ביום המעשים הטובים. הפעם, לראשונה, גם בעלי החיים ייקחו בו חלק. האגף לאיכות הסביבה בעיריית ראשון לציון, השרות הווטרינרי העירוני ואגף הנוער יזמו הפנינג אימוץ בעלי חיים המשותף לכלל העמותות הפועלות למען בעלי חיים. הכניסה חופשית לכלל הציבור ולאו דווקא רק לבעלי חיות המחמד. באירוע שיתקיים ביום שלישי (24.3.15) בנאות שקמה בין השעות 16:30- 19:30 יתקיימו מגוון פעילויות כמו תחרות הכלב הכי יפה, סדנאות יצירה לחיות מחמד, תחרויות לכל המשפחה, דוכנים וכן תשולב הסברה בנושא אחזקה נכונה של בעלי חיים ומניעת צער בעלי חיים. כמובן שגולת הכותרת היא מגוון הכלבים והחתולים שמוצעים לאימוץ. מגנט תמונה "אני והכלב שלי" יחולק במתנה למשתתפים.

כאמור, מלבד הפעילות המבורכת למען בעלי חיים, יתקיימו ברחבי העיר עוד מגוון פעילויות למען הקהילה. בין המחלקות והאגפים בעירייה שייטלו חלק ביום הזה ניתן למנות את מינהל החינוך, אגף הנוער והצעירים, אגף קידום נוער, הרשות למלחמה בסמים, מינהל לשילוב חברתי, מינהל איכות הסביבה, החברה העירונית ומינהל שיפור פני העיר. כמו כן, מאות תלמידים, סטודנטים וחיילים יתנדבו במועדונים לבני הגיל השלישי, הקמה וחידוש גינות קהילתיות, שיפוץ דירות של משפחות קשות יום, סדנאות יצירה עם ילדים ובני נוער, התנדבות עם אוכלוסיות מיוחדות, חידוש וצביעה עם פעילי עמותת יעלים, סיוע בצביעה ותיקון בבתי ניצולי שואה ועוד.

ראש העירייה, דב צור, אמר: "בעיר ראשון לציון, אשר חרתה השנה על דגלה את נושא ההתנדבות, אנו רואים ביום הזה הזדמנות מיוחדת לתת חזרה לקהילה. עובדי עיריית ראשון לציון מתגייסים בכל שנה לתרום ולהעניק לקהילה יחד עם תלמידים, סטודנטים, חיילים ומתנדבים נוספים שמתנסים בחוויה המדהימה של נתינה. אני שמח שבכל שנה אנחנו מרחיבים את מעגל ההתנדבות והשנה תתקיים פעילות גם לבעלי החיים הזקוקים אף הם כמונו בני האדם לאהבה ומעשים טובים".

מחזיקת תיק איכות הסביבה והבריאות, יפעת מאירוביץ יפת, הוסיפה: "יום המעשים הטובים הוא יום בו אנו חושבים ועושים למען האחר. השנה, החלטנו להעלות לסדר היום את העשייה למען בעלי החיים וזכויות בעלי החיים. יש לנו לא מעט בעלי חיים הננטשים בעיר ואנו זקוקים לעזרת הציבור באימוצם. יש המון יתרונות בגידול בעל חיים. כולי תקווה כי תושבי ראשון יגיעו ויאמצו בהמוניהם".

צילום: עיריית ראשון לציון 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה