אתר אינטרנט חדש לחברה העירונית



החברה המפעילה את כל אירועי התרבות בעיר, חידשה את אתר האינטרנט ושיפרה את נגישותו לתושב *
החידוש: אפשרות להירשם מראש לאירועים וחוגים * וגם- פסטיבלים, כנסים, אירועים בחגים, תערוכות, קייטנות ועוד,

החברות העירוניות בראשון לציון משדרגות את השירות המקוון לתושבים. החברה העירונית העלתה השבוע את האתר החדש שמבנהו הארגוני שונה כך שהוא מציע נושאים על פי תחומי עניין של תושב העיר. לדוגמא: פסטיבלים, ספורט, תערוכות, מוזאונים, מרכזי קהילה, הגיל הרך (כולל צהרונים ומעונות),כותרים , אירועי חגי ישראל, כנס השפה וכו'.

לשירות התושב הוכנס מנגנון הרשמה וחיוב שיאפשר הרשמה ותשלום לכל פעילות בחברה העירונית כמו חוגים ואירועי תרבות. בעניין זה יש לציין כי המנגנון מבוסס על תקןPCI  ברמת אבטחה טכנולוגית גבוהה ביותר. מנגנון ששודרג הוא אפשרות החיפוש באתר המתייחס לכל חיפוש של אירועי תרבות וחיפושי חוגים בעיר.

כמו כן, מבנה לוח האירועים – הותאם וסונכרן לטבלת האירועים של אתר העירייה ומכיל מועד האירוע, תוכנו ותמונה הנושאת את הכתבה וכן לינק המפנה אל כתבה מורחבת יותר ובה, בהתאם לנושא, מידע נוסף, תמונות ואף קטעי וידאו. יש לציין כי גם העיצוב של האתר שונה וכולל מבני קרוסלות, שימוש בפלאש וג'אקורי.

מנכ"ל החברה העירונית, אלי פולק, הוסיף: "המטרה העיקרית בשדרוג האתר הוא לשים את התושב במרכז. להנגיש יותר את הפעילויות שהחברה העירונית מציעה לתושבים והדגש העיקרי הוא כמובן האפשרות להירשם כבר באתר לחוגים ופעילויות, דבר שחוסך זמן וטרחה."

נזכיר כי רק לאחרונה שדרגה החברה לביטחון את האפשרויות באתר החברה כך שמעתה תושבי העיר יכולים לצפות בדו"חות החנייה, דו"חות איכות הסביבה ואיכות החיים וכן כל העבירות על חוקי העזר העירוניים. פרטי הדו"ח והתמונות עולים לאתר העירוני של החברה לביטחון. התושב יכול להיכנס לאתר, להקליד מספר תעודת זהות ומספר הדו"ח, לצפות בפרטים ובתמונות, לשלם או להגיש ערעור. כמו כן הוא יכול לעקוב אחר המשך הטיפול בדו"ח במידה וקיים. זהו צעד נוסף שמקדם אגף הכנסות וגביה בחברה לביטחון. אפשרויות אלו מצטרפות למערכת טפסים אינטרנטית לשימוש התושב בכל שעה ובכל מקום. יש לציין כי ניתן לערער פעם אחת על כל דו"ח. המערכת החדשה משולבת באתר האינטרנט של החברה ומאפשרת בנוסף לקבל מידע מפורט לגבי כל אחד מאגפי החברה, להוריד טפסים, להזמין תווי חנייה, להסדיר תשלומים ועוד.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה